• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • lillabruden
    passionsblomman skrev 2009-01-29 02:14:41 följande:
    En man nä, det har jag, tackar som frågar! Jo, kanske en sådan Malteser, det är från kenneln jag pratas med som bilderna är!Och just den rasen tappar inte hår! Bara en sådan sak!
    tappar inte hår!? är du säker att det är en hund?! ja, en man är det iallafall inte

jag har funderat på en papegoja efter mina nymfparakiter...men den ena är redan 16-17år och lär leva länge till (dem blir max 25) så jag får hålla mig.... men jag hade gärna tagit Carlos lilla Pelle-katt!! han är oxå uråldrig! näää vad jag vill gosa nu!!!!
  • lillabruden
    Panzerfaust skrev 2009-01-29 02:19:02 följande:
    Malteser är gott...tänk vad sugen man blir på godis när man inte äter något längre
    det fenomenet känner jag inte till

välkommen förresten!
  • passionsblomman

Jag har lakrits, Helosise sover och vet inget!

(varför o varför sover inte jag)

Panzerfaust skrev 2009-01-29 02:19:02 följande:
    Malteser är gott...tänk vad sugen man blir på godis när man inte äter något längre
  • Panzerfaust

Tackar, heders-tant blev jag utsedd till häromdagen

• lillabruden

för att jag jobbar och du håller upp mina smilgropar

marabou?

• lillabruden
    Panzerfaust skrev 2009-01-29 02:22:57 följande:
    Tackar, heders-tant blev jag utsedd till häromdagen
    underbart grattis!!!! *applåd*

så vad gör du uppe denna tidiga morgon?
  • passionsblomman

Vet du vad, det håller på att starta värsta porrdebatten nu bara för de här trådarna!

Nu inatt kom min sambo hem och meddelade:" Jag har frågat ut grabbarna på jobbet om porr!"

• lillabruden
    passionsblomman skrev 2009-01-29 02:26:47 följande:
    Vet du vad, det håller på att starta värsta porrdebatten nu bara för de här trådarna! Nu inatt kom min sambo hem och meddelade:" Jag har frågat ut grabbarna på jobbet om porr!"
    hahaha!
    jo men det är viktigt att prata om!!! Många unga killar tror faktiskt att det är så och tjejer är så! Det är viktigt att prata om det och att få fram att det inte behöver vara så jäkla allvarligt med porr! Det är faktiskt rena komedin egentligen!! såg snuttar från en knäpp film med Jenna Jamesson en gång....hon skulle rädda världen genom att ha sex med nån djävul, och innan hon kom dit lärde hon sig alla trix osv av aliens! *skrattar så jag får ont* blev inte tänd för 5öre! men tappa litta kalorier för skrattet iallafall

Vad hade grabbarna sagt då?
  • Panzerfaust

Tror inte maltesers är marabou, goda som fasen är de och inga har jag vilket som. Porr med handling är stor humor absolut. H har suttit med inbjudningskort och jag har pillat på en essay som ska vara klar imorgon.

• passionsblomman

Ganska olika.

En av dem (singel och 22 år) kollade rätt mycket porr.

Nästa två är runt 30-strecket sambo, ska snart ha barn.
    Han sa"tänk om hon bara ville ha lite vanligt enklet okomplicerat sex nån jäkla gång!" Där var det hon som hade intresse av nya grejor, och som därför ibland hade tyckt de skulle titta på porr ihop. Men han hade inte gillat det och tyckte inte att det gav honom något. Han sa att han inte surfade porr.

Den tredje 30+, sambo sa,"men vaffan ska jag sitta och hålla på med sån skit, det har man väl vuxit ifrån."

Jag känner inte dem alls och har aldrig träffat dem, så jag kan inte alls uttala mig, men det var lite roligt att debatten fick ringar på vattnet...

Svar på tråden Tantvarning 3