• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Alltså mössan; är bara lite annorlunda Ge henne en extra kram från mig

• Angelikasen

Hon är stencool, och så säker i sig själv, så hon vågar göra det mesta och det går hem! Hon blir aldrig retad, utan kan vara precis som hon är. Det är så skönt. Hoppas bara lillkillen blir likadan.

• Im yours

Tja,de har ju samma härliga mamma så Jag säger 9 1/2 av 10 poängs chans, till att han blir det

• Heloise

Jättegrattis Mulle gud så roligt, ICA är bra ibland Men det suger att jobba där haha

Troll hjärtat: jättevarma kramar till dig!

till er andra så säger jag bara bring on the rum, the depp and the bloom( får vi plats med en Bana och en Craig oxå?)
    Nu ska jag gå och se om min hädiga blivande man fixat datakabeln till laptopen

• Originalrosen

*ser synnerligen och överdrivet oskyldig ut*

Jag vet inte var romen är? *hick*

(Försöker att gå värdigt ut ur rummet, men raglar till och välter en stol och snubblar på mattan.)

• MulleNuh

ahaa jobbar du där?? I sthlm?

Heloise skrev 2009-01-28 22:20:58 följande:
    Jättegrattis Mulle gud så roligt, ICA är bra ibland Men det suger att jobba där hahaTroll hjärtat: jättevarma kramar till dig!till er andra så säger jag bara bring on the rum, the depp and the bloom( får vi plats med en Bana och en Craig oxå?)Nu ska jag gå och se om min hädiga blivande man fixat datakabeln till laptopen
  • Angelikasen

Tyvärr måste jag erkänna att det är pappan dom har samma, jag är bara hennes extramamma, men hon bor ju här så jag får kanske ta åt mig iallafall då, eftersom jag har större inflytande på henne än hennes biologiska mamma. Dessutom har jag alltid sett henne som min dotte, även om jag är noga med att aldrig försöka ta hennes riktiga mammas plats, och det har jag talat om för dem bådatvå.
    Im yours skrev 2009-01-28 22:19:11 följande:

Tja,de har ju samma härliga mamma så Jag säger 9 1/2 av 10 poängs chans, till att han blir det
  • Heloise

nope i Gävle, slavar där när jag nite pluggar biblioteks och informationsvetenskap, ja jag vet låter skittråkigt men är faktiskt ganska eller nej det är skittråkigt men jag hoppas att det blir kul snart haha. Har trots allt pluggat i 3 år för att kunna söka det här master programmet och så kommer man in och det är så tråkigt att man bara vill dööööö, nä ge mig en bok att analysera!!!!
    Rosen det finns mer rom hos mig

MulleNuh skrev 2009-01-28 22:22:18 följande:
    ahaa jobbar du där?? I sthlm?
  • passionsblomman

Okej, nu har alltså Originalet och Angelikasen druckit upp all Romen, så I´m yours, det blir en redig skvimp Tullamore dew till dig, och Heloise med. Troll1, kom fram från liptråden nu så ska du få digen liten rackebajsare du med!I rent medicinskt syfte, förstår ni ju alla.

Nej, Originalet, du får inte mer nu! Sitt still där på mattan föralldel, så spelar vi videon en gång till"but WHY why why, is the rum gone?"
    Någon annan?

• Im yours

Angelikasen; Har läst din, Nu har jag bestämt mig-tråd. Snygg, o härlig coching du ger!!!!! Applåder, och visslingar!!!!!

Trollet1; Glömde ge dig tröstekramar. De kommer här tillsammans med härliga tulpaner. Kika upp fram under täcket bara lite, så ser du dem. Kram, kram.

Orginalrosen; Hahaha, jag såg nog då du gömde undan en flaska inför vår tanträff Men lovar att inget säga

Svar på tråden Tantvarning 3