• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis
    passionsblomman skrev 2009-01-29 17:52:05 följande:
    Nej, det står tvärstill tills vi vet vad af säger om vår idé, för jag vill se om det går att få starta eget stöd, och först måste jag få en handläggare där. Det tar tid, för de är så överbelastade nu... så jag ska dit nästa vecka och då får man väl mer info hur man isåfall går tillväga.Säger de nej, måste jag hitta annat jobb fort. Så, vi får vänta och se. Min kollega kallar det "is i magen".
    Åh, jobbigt att inte få svar (skulle jag tycka). Jag är inte typen som brukar tycka om is i magen.

Och ändå säljer jag nu praktiken utan att ha något garanterat jobb. Konstigt nog känns det mest spännande!
  • Heloise

Blomman nu får du släppa iväg Leggy!
    Jag kräks snart på hur tråkig boken är.
    Didis: jag jobbar 70% och pluggar heltid, försöker utnyttja all tid dvs nätterna med

• passionsblomman

Skitjobbigt! jag kutade ju glatt till AF redan den 11, första arbetslösa dagen. Jag kom helt av mig nu när jag fick vänta ända till den4/2 för att ens få träffa någon och ställa mina frågor! Sedan sjuk så man inte orkar få annat gjort heller. Nä, det har blivit vinterblek seghet och jag avskyr det! man blir så man inte ens orkar göra det man mycket väl vet att man borde. Som diska. Så nu går jag ochgör det!

Ses strax!

didis skrev 2009-01-29 17:56:09 följande:
    Åh, jobbigt att inte få svar (skulle jag tycka). Jag är inte typen som brukar tycka om is i magen.Och ändå säljer jag nu praktiken utan att ha något garanterat jobb. Konstigt nog känns det mest spännande!
  • Im yours

Hej på er!

Har en kompis här, håller på att instruera henne i datateknik
    Håll ut mina vänner kommer sedan.

• tonårsmorsa

God morgon ladies - eller nåt. Har precis vaknat för dagen. Var hemma från jobbet igår med nackspärr. Under kvällen blev det bara värre. Älsklingen försökte med lite försiktig massage, men kom åt något öm punkt så jag bara skrek, grät, skrattade, sparkade och skakade i hela kroppen. Blev akuten nästa. Vi var inne strax efter midnatt. 07:00 i morse fick jag träffa en läkare. Då var jag rätt sänkt av värk och att inte ha kunnat sova ordentligt. Slumrade bara till korta stunder emellanåt. Men när läkaren äntligen kom fick jag morfin och lite annat. Sen blev jag totalt utslagen och somnade äntligen. Åkte hem med en hel påse diverse piller. Har sovit "ruset av mig" fram tills nu. Om inte nästa tablettdos slår ut mig totalt är det skönt att veta att man i alla fall kan få lite sällskap här av er nattugglor.

• Troll1

tonårsmorsa skrev 2009-01-29 18:19:22 följande:
    God morgon ladies - eller nåt. Har precis vaknat för dagen. Var hemma från jobbet igår med nackspärr. Under kvällen blev det bara värre. Älsklingen försökte med lite försiktig massage, men kom åt något öm punkt så jag bara skrek, grät, skrattade, sparkade och skakade i hela kroppen. Blev akuten nästa. Vi var inne strax efter midnatt. 07:00 i morse fick jag träffa en läkare. Då var jag rätt sänkt av värk och att inte ha kunnat sova ordentligt. Slumrade bara till korta stunder emellanåt. Men när läkaren äntligen kom fick jag morfin och lite annat. Sen blev jag totalt utslagen och somnade äntligen. Åkte hem med en hel påse diverse piller. Har sovit "ruset av mig" fram tills nu. Om inte nästa tablettdos slår ut mig totalt är det skönt att veta att man i alla fall kan få lite sällskap här av er nattugglor.

Nämen herregud! Såg de vad det var? jag menar, det var ingen vanlig nackspärr förstår jag. Huvva!

• tonårsmorsa

Fick ta diverse prover för att kolla infektion och så, men det var bara något förhöjt, så troligen var det vanlig nackspärr, men ovanligt jävlig. Nu ska jag och mina tabletter ha så trevligt så. Skål på er, ta ni vad ni vill ha så tar jag ett piller!

Troll1 skrev 2009-01-29 18:21:04 följande:

Nämen herregud! Såg de vad det var? jag menar, det var ingen vanlig nackspärr förstår jag. Huvva!
  • didis
    tonårsmorsa skrev 2009-01-29 18:40:30 följande:
    Fick ta diverse prover för att kolla infektion och så, men det var bara något förhöjt, så troligen var det vanlig nackspärr, men ovanligt jävlig. Nu ska jag och mina tabletter ha så trevligt så. Skål på er, ta ni vad ni vill ha så tar jag ett piller!
    Skål på dig i piller! Verkar ha varit en förjäklig nackspärr rent ut av.
  • tonårsmorsa

Mmm, men nu börjar jag känna mig lite smålullig

didis skrev 2009-01-29 19:05:51 följande:
    Skål på dig i piller! Verkar ha varit en förjäklig nackspärr rent ut av.
  • didis
    tonårsmorsa skrev 2009-01-29 19:07:33 följande:
    Mmm, men nu börjar jag känna mig lite smålullig
    In i dimman!!

Om du inte ser alltför suddigt kan du kolla mitt galleri där jag just lagt in klänningen jag hämtade idag!!
Svar på tråden Tantvarning 3