• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Det här går inte. Jag måste svimma*dunk*

Om man är så här trrött, då måste det vara möjligt att somna.
    Jag ska försöka det nu illafall tror jag.

Hur länge jobbar du lilla brud?

• Heloise

Nu är jag klar med inbjudningskorten!!!! Woot för mig, jag sover aldrig däremot släpper inte L ifrån sig datorn så ofta
    :-s

passionsblomman skrev 2009-01-29 02:47:51 följande:
    Det här går inte. Jag måste svimma*dunk*Om man är så här trrött, då måste det vara möjligt att somna.Jag ska försöka det nu illafall tror jag.Hur länge jobbar du lilla brud?
  • lillabruden
    passionsblomman skrev 2009-01-29 02:47:51 följande:
    Det här går inte. Jag måste svimma*dunk*Om man är så här trrött, då måste det vara möjligt att somna.Jag ska försöka det nu illafall tror jag.Hur länge jobbar du lilla brud?
    ojoj *fångar dig och viftar med handen*

jag jobbar till 7.10 men kan ju inte sitta här hela passet tro't eller ej!

tyvärr kan man ligga och inte somna trots att man är så trött att man nästan dör!!! Jag brukar ligga och fantisera och räkna om små tuffa får som hoppar med värsta akrobat-moves med punk frisyrer
    efter typ 10 tänker man på nått helt annat och inser det, så börjar man om med fåren igen....
  • lillabruden
    Panzerfaust skrev 2009-01-29 02:38:22 följande:
    Tror inte maltesers är marabou, goda som fasen är de och inga har jag vilket som. Porr med handling är stor humor absolut. H har suttit med inbjudningskort och jag har pillat på en essay som ska vara klar imorgon.

jag vet att Malteser inte är marabou, och nu vet jag att det inte är whiskey heller! *fniss* men jag har marabou och undrade om någon ville smaka? har laddat både hemma och här på jobb....här finnes Marabou orginal, Marabou Helnöt (man blir vad man äter) och en Mars....sen Chokladmjölk i kylen I will survive!!!
  • lillabruden
    Heloise skrev 2009-01-29 03:05:40 följande:
    Nu är jag klar med inbjudningskorten!!!! Woot för mig, jag sover aldrig däremot släpper inte L ifrån sig datorn så ofta :-s
    jippiehey! så kul för dej! var tvungen att rimma lite

tänk att vi har varsin data hemma, annars hade jag inte vetat vad internet är ens!!! och jag måste ha min musik tillgänglig dygnet runt så vi bestämde oss att ha 2datorer.
  • lillabruden

åååhhh det är Most Haunted på tv4 plus nu!! måste se!
    pusskram gör dig tam!

• Heloise

Mmm vi har två bara det att laptoppens sladd är trasig
    nattnatt

lillabruden skrev 2009-01-29 03:13:40 följande:
    jippiehey! så kul för dej! var tvungen att rimma lite tänk att vi har varsin data hemma, annars hade jag inte vetat vad internet är ens!!! och jag måste ha min musik tillgänglig dygnet runt så vi bestämde oss att ha 2datorer.
  • passionsblomman

Hej hej! Vad gör alla tanater denna vintedag?
    Själv ska jag åka förbi AF en sväng när jag hämtar sonen. Annars BORDE jag städa...

• Heloise

Jag ska träningscykla till Rammstein en timme sen ta ett bad och metalt förbereda mig på att plöja igenom 450 sidor om informationshantering( ja det går bra att skjuta mig nu) allt jag vill göra är att äta choklad och titta på My So Called Life, men men ist får jag dricka en äcklig shake och läsa tråk littertur. Usch i dag är en sån där dag när allt suger och jag bara vill krypa under täcket!

Om man låter bli att städa så städare husalverna åt en, man måste bara vänta länge nog

• passionsblomman

Vad vill du helst bli skjuten med???

Heloise skrev 2009-01-29 13:26:09 följande:
    Jag ska träningscykla till Rammstein en timme sen ta ett bad och metalt förbereda mig på att plöja igenom 450 sidor om informationshantering( ja det går bra att skjuta mig nu) allt jag vill göra är att äta choklad och titta på My So Called Life, men men ist får jag dricka en äcklig shake och läsa tråk littertur. Usch i dag är en sån där dag när allt suger och jag bara vill krypa under täcket!Om man låter bli att städa så städare husalverna åt en, man måste bara vänta länge nog
Svar på tråden Tantvarning 3