• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

hmm

men eftersom L inte är hemma så går det bra med

och Leggy får skjuta mig vilken dag i veckan som helst

• Heloise

blomman:
    här är anledningen till att vi ska flytta till Aussieland!

• passionsblomman
    -Jag ska bli en älva och bo med Legolas for ever and ever i fairyland. Där kan man äta förtrollad choklad som man inte kan bli tjock av har jag bestämt för mig. Man kan i själva verket LEVA på choklad.

Nej nej, sambon kommer inte att sakna mig alls. Han sitter hemma och lyssnar på Bonnie Tyler...

Nu måste jag tyvärr lämna dig och Legolas och hämta min son...
    ...men jag kommer tillbaka sen!
    Heloise skrev 2009-01-29 13:40:49 följande:
    hmmwww.youtube.com/watchmen eftersom L inte är hemma så går det bra med www.youtube.com/watchoch Leggy får skjuta mig vilken dag i veckan som helst
  • didis

Hur orkar ni sitta hela nätterna??

Jag försöker febrilt läsa ikapp men tvingas snart ge upp för varje natt kommer det massor av nya inlägg!!

Från april kommer jag inte att jobba mer (tyvärr gäller det bara någon månad, jag blir inte ekonomiskt oberoende för livet) och då kankse jag också kan sitta halva nätterna, nu blir jag alldeles för seg på mornarna.

Är imponerad över att ni orkar!

• passionsblomman

Det orkas inte! Jag sover ju på förmiddagarna nu och allt är helt bakochfram...

Vad dåligt det gick att hämta sonen! Min lilla bil tyckte inte alls att den behövde starta idag!

Men tillslut fick jag tag i en granne, som plockade upp min son på fritids. Det är bra med goda grannar...

didis skrev 2009-01-29 17:34:25 följande:
    Hur orkar ni sitta hela nätterna?? Jag försöker febrilt läsa ikapp men tvingas snart ge upp för varje natt kommer det massor av nya inlägg!!Från april kommer jag inte att jobba mer (tyvärr gäller det bara någon månad, jag blir inte ekonomiskt oberoende för livet) och då kankse jag också kan sitta halva nätterna, nu blir jag alldeles för seg på mornarna. Är imponerad över att ni orkar!
  • Troll1

Det är så typiskt när man slutat jobba, att det blir upp och ner med sovandet, tider osv. Går du upp med sonen, eller gör din sambo det?
    Här får man inte sova länge hur "ledig" man än är. tom tuppen sover när vi raglar upp.

• didis

Men hur går det med företaget då?

Goda grannar skall man definitivt ha! Våra nya grannar driver en cykelreparationsaffär så jag räknar med att bara behöva oja mig lite ljudligt nästa gång jag får punktering

passionsblomman skrev 2009-01-29 17:43:43 följande:
    Det orkas inte! Jag sover ju på förmiddagarna nu och allt är helt bakochfram...Vad dåligt det gick att hämta sonen! Min lilla bil tyckte inte alls att den behövde starta idag!Men tillslut fick jag tag i en granne, som plockade upp min son på fritids. Det är bra med goda grannar...
  • passionsblomman

Nej, det står tvärstill tills vi vet vad af säger om vår idé, för jag vill se om det går att få starta eget stöd, och först måste jag få en handläggare där. Det tar tid, för de är så överbelastade nu... så jag ska dit nästa vecka och då får man väl mer info hur man isåfall går tillväga.

Säger de nej, måste jag hitta annat jobb fort. Så, vi får vänta och se. Min kollega kallar det "is i magen".

didis skrev 2009-01-29 17:47:52 följande:
    Men hur går det med företaget då?Goda grannar skall man definitivt ha! Våra nya grannar driver en cykelreparationsaffär så jag räknar med att bara behöva oja mig lite ljudligt nästa gång jag får punktering
  • passionsblomman

Sambon tar med honom när han drar till jobbet, så jag är själv hemma och blir lat...Fast mest tog det stopp när vi blev så sjuka igen, för det är fortfarande inte helt bra. Då blir man ju ännu segare.

Troll1 skrev 2009-01-29 17:46:19 följande:
    Det är så typiskt när man slutat jobba, att det blir upp och ner med sovandet, tider osv. Går du upp med sonen, eller gör din sambo det?Här får man inte sova länge hur "ledig" man än är. tom tuppen sover när vi raglar upp.
  • Troll1

passionsblomman skrev 2009-01-29 17:53:47 följande:
    Sambon tar med honom när han drar till jobbet, så jag är själv hemma och blir lat...Fast mest tog det stopp när vi blev så sjuka igen, för det är fortfarande inte helt bra. Då blir man ju ännu segare.

Ja, tala inte om det. Jag undrade just varför jag bara vill lägga mig o sova på em...

Svar på tråden Tantvarning 3