• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Gosbruden: Om det där är allvar vill jag ha mitt körkort NU!

• passionsblomman

Nu har jag diskat berget, lagat Lasange inför morgondagen och stekt blodpudding samtidigt som jag pratade i telefon med min syster så jag nästan brände ostsåsen. Dessutom har jag mailat med Mulle som visst blivit avstängd! och nu ska jag först kolla vad det var som hände, sedan ska jag i lugn och ro titta på didis klänning...

Heloise, du kan få ha Legolas under tiden.
    Hej förresten gosbruden! En till tant- najjs

Tonårsmorsa: fy för den lede vilket jäkelskap! Men det verkar vara roliga tabletter...du får ingen Rom idag. Den är förresten gone, precis som Orginalet, Why are they gone?

*kutar till andra tråden och luskar*

• didis

Men MulleNuh har grön plutt som om hon var påloggad??

Hemskt vilka personer som frekventerar tanttråden - vi blir avstängda på löpande band...

• gosbruden

Ja, jag är inte krasslig, men på jobbet är det många barn borta som är sjuka! (jobbar på förskola)

Ja, jag har följt tråden lite och tycker den verkar skoj!
    Ikväll är jag en ensam tant då min blivande är borta på jobb.
    Vatten till tulpanerna är bytt!

Hoppas att ni sjuklingar kryar på er... så ska jag försöka undvika att få kräksjuka från den smitthärd som är jobbet!

• gosbruden

Ja, tyvärr är det sant, kan ju inte säga att alla i programmet kör så illa men en gör det med all säkerhet!

Min blivande har för övrigt flera vänner som kunde platsa i det där programmet.. huvva!

• Angelikasen

Nejmen, inte kan dom väl stänga av Mulle sådär, och var är Orginalet??

• passionsblomman

*anfådd*

Jo, det är i tråden "varning varning" som dethänder grejor. Helkonstigt, för Mulle är inte ens trådstartare, men ändå har de stängt av henne och företaget som nämns ska polisanmäla och gú vet allt vad det var!

Hon kan läsa med oss, men inte skriva. *vinkar till Mulle*

Du är med oss iallafall gumman!

Didis: Åh, vad snygg klänning! För att inte tala om toppsnäckan inuti! Till den vore det fint med...

...orkidéer tycker jag, eller franska tulpaner...

• Angelikasen

Hmmm, jag har läst igenom hela den tråden nu och jag fattar heller inte varför hon av alla blev avstängd, det var ju dom som sa betydligt värre saker...

Svar på tråden Tantvarning 3