• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis

Nu skall jag och dottern gå en sväng i kvarteret och se om vi hittar tösabiten, hon är inte hos sin mamma.

Vi hörs i morgon, go´natt!!

• Troll1

Men herregud så hemska saker det händer!

Åh, jag hade inte läst/hört om mannen i Australien... Hur f..n kunde han göra ngt så fruktansvärt?? {#lang_emotions_cry} Har folk blivit med än galna därute? Jag följer "Arbogamamman"s tråd på FL. Jag fattar inte att hon har överlevt allt hon gått/går igenom. Det där är ju så hemskt så man kan ju inte ens ta in det. Dom faller den 16 feb och om CS går fri (Gud förbjude) så får Emma o hennes sambo skyddad identitet med en gång.

Didis: Nää...

MulleNuh: Vinkar till dig med! Kom tillbaka...

• passionsblomman

Jag ska tänka på er! Hoppas hoppas hoppas ni hittar henne!

didis skrev 2009-01-29 22:58:04 följande:
    Nu skall jag och dottern gå en sväng i kvarteret och se om vi hittar tösabiten, hon är inte hos sin mamma.Vi hörs i morgon, go´natt!!
  • Troll1

didis skrev 2009-01-29 22:58:04 följande:
    Nu skall jag och dottern gå en sväng i kvarteret och se om vi hittar tösabiten, hon är inte hos sin mamma.Vi hörs i morgon, go´natt!!

Men lät polisen bara henne gå?? Hon är ju inte så gammal...

Usch... Jag ska tänka på er också!

• Im yours

Sorgeliga saker hända............. och var gång man missar ett barn som har det svårt............. är ALLTID en gång för mycket.

Hörde på radio om pappan som kastade ner barnet i vattnet. Han hade tydligen med sig ytterligare två av sina ungar i bilen. En vårdnadstvist....................????? Men varför?

Varför, och vem har tillåtit att barnens röster sällan, el aldrig hörs? Varför låter vi vuxna, inte alla våra barn att vara barn. Tills de är vuxna?

Snyft, snyft

• gosbruden

Mina tankar går också till er (även om jag är en relativt ny tant) hoppas ni hittar henne..

• tonårsmorsa

Didis: Ring ALLA ni kan tänka er att hon har kontakt med.

• Troll1

Det mest egoistiska man kan göra är att skada sina barn för att man själv mår dåligt! {#lang_emotions_yell} Hur många ggr har det inte hänt att mannen tagit livet av sina barn för att sedan göra självmord?? 

Det var en konstig kväll...

• passionsblomman

Sista ansökningsdag har just gått ut och jag har bara fått bekräftat att min ansökan kommit in och att "de kommer att kalla lämpliga kandidater till intervju v 6 och 7

Jag får säkert inte komma, för mitt brev var inte så bra tror jag...

tonårsmorsa skrev 2009-01-29 22:53:17 följande:
    Passionsblomman: Har du hört något mer om jobbet/utbildningen? (Jag gjorde en studiebesök på den anstalten)
Svar på tråden Tantvarning 3