• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Jag hör Anna Skippers röst varje gång jag närmar mig gotter. "Du ääär vad du ääteeerr".... {#lang_emotions_ghost}

• Troll1

Pillerill på dej Tonårsmorsan!

Häpp nu MÅSTE jag nana.

Nattinatti!

• passionsblomman

Det programmet har jag aldrig sett. Hon får klara sitt ätande utan mig.

Troll1 skrev 2009-01-30 00:12:55 följande:
    Jag hör Anna Skippers röst varje gång jag närmar mig gotter. "Du ääär vad du ääteeerr"....
  • lillabruden

då har man läst ifatt!! Jag lovar att jag blivit snabb i läsandet sen jag blev stammis här

använde fusklapp denna gången me!! se om jag fick med allt....

Mulleh!!!!!!! Jag är helt paff!!! Vad har hänt!??!! Får leta fram den tråden! Ska dem inte släppa tillbaka vår Mulleh!??!! Nu när vi skulle glädjas åt det nya huset med henne o allt!!! Och hon får ju inte börja röka igen!!! NEJ!! detta får ju inte hända!!
    Protestlista till BT?

Dids, jättesnygg klänning!! och vilken glad ung tant som syns suddigt på bilderna! dessutom fina strumpor

Tonårsmorsa, tycker det är konstigt att dem ger just morfin mot din nacke........det är ju liksom ingen medicin att leka med! Ska du inte till en såndära knäckare?

Passionis, när det gäller AF kan du bara räkna med en sak, DIG SJÄLV! Dem gör inte ett piss mer än att gå dit och knappa i datan. Tyvärr.

Sveriges värsta bilförare ja.....och vaför får då inte JAG körkort!?!!?!!??? vill NU

Detta med barn/ungdommar som råkar illa ut osv.. Jag tror vuxna inte ser många barn och inte vill uppmärksamma deras problem, för då måste dem titta på sigsjälva och göra förändringar......

Bebislängtartråd?!!? och så har ni inte sagt nått till MIG! ge mig länken, ge mig, ge mig ge mig

Jag såg halva Chocolate igår, ska se resten efter Hemsökta Hus på tv4+. Hade nästan glömt hur otroligt sexig Johnny Depp är i den..........................................*dreglar*

Det finns inga andra ställen i världen där man har
    1.goda vänner med god smak och god humor
    2.god mat och dryck
    3.god inredning och vackra blommor
    4.tandläkar expertis
    5.vård expertis av diverse slag (barnskötare, vård och omsorg osv)
    6.skitsnygga väggar med snygga män som dessutom inte säger något, bara ler
    7.utmärkt stöd i alla lägen
    och sist men inte minst
    8.Tidsfördriv medans man väntar på chokladleveransen!

allt detta på samma plats!!

ni vet man kan numer beställa choklad på posten

• Im yours

Morning!

Idag började dagen, m att jag bytte gardiner i TRE fönster Jädrar vad jag kan, om och när jag vill

Jag tänker på tösen som försvann, usch vad otäckt. Fryser inombords bara att tänka på alla otäckingar som spatserar runt på våra gator, o torg.

MittiPrickBrud; Oj, vad jobbigt med magen. Själv känner jag mig bättre idag, därav städivern. Måtte den gå över snarast

Vilket trams, det här med Mulle............ Koko koko..... fattar ingenting???????????? BT var snäll, och släpp ut vår tantvän!!!! Det finns faktiskt andra som ni kan bura in..... Skämmes på er!

Beställa choklad på posten, pratade lillabruden om. Äntligen, händer det nått kul. Tänk om alla brevbärare blir chokomanics, efter att dela ut så många kakaodoftande försändelser

Passionsblomma; Klart det hör av sig ang din ansökning, o om de inte gör det. Så var det inte meningen, eftersom du kommer att ha ett blomstrande företag att sköta Så det så.

Troll1; Mammut sågs av oss i helgen, ingen vidare film för min smak. Med jädrars vilket bra ljud det var i den. Hälsa maken detta

Dax för en liten sovstund. Härligt väder idag, kanske orkar jag ta en prommis. Kramar!

• Troll1

gahahahahahahaah!
    Förb BT... Vaddå "Ett datafel uppstod...." {#lang_emotions_demon} Har försökt posta låångt inlägg två ggr nu.

• didis

God morgon medtanter!

En liten uppdatering om vad som hände "grannjäntan" igår. Till slut dök hon upp hos sin mamma.

Ja, vad säger man? Jag är fortfarande förbannad på pappan som, oavsett vad han har gjort, har utsatt dottern för att poliser kommer hem och rotar igenom huset.

Men det är ju inte mycket jag kan göra åt det, bara erbjuda tjejen att sova hos oss om hon vill.

• Troll1

Didis: Åh, så skönt att höra! Tänkt mkt på henne i går kväll... Hur kommer det sig att hon bor hos pappan öht??

• Originalrosen

*kikar efter Mulle*

Men då, vad hände månne? *funderar*

Antingen sa du något knasigt och förtjänar enligt reglerna att bli utkastad ett slag - men ingen tänkte på oss! Vi som gillar Mulle just för den du är! eller så....

förtjänade du inte att bli utkastad - och då blir jag morrig. Så får man inte göra mot dig - och oss!

*ser lagom arg ut - en min som passar i bägge fallen*

Svar på tråden Tantvarning 3