Morning!
Idag började dagen, m att jag bytte gardiner i TRE fönster
Jädrar vad jag kan, om och när jag vill
Jag tänker på tösen som försvann, usch vad otäckt. Fryser inombords bara att tänka på alla otäckingar som spatserar runt på våra gator, o torg.
MittiPrickBrud; Oj, vad jobbigt med magen. Själv känner jag mig bättre idag, därav städivern. Måtte den gå över snarast
Vilket trams, det här med Mulle............ Koko koko..... fattar ingenting???????????? BT var snäll, och släpp ut vår tantvän!!!! Det finns faktiskt andra som ni kan bura in..... Skämmes på er!
Beställa choklad på posten, pratade lillabruden om. Äntligen, händer det nått kul. Tänk om alla brevbärare blir chokomanics, efter att dela ut så många kakaodoftande försändelser
Passionsblomma; Klart det hör av sig ang din ansökning, o om de inte gör det. Så var det inte meningen, eftersom du kommer att ha ett blomstrande företag att sköta
Så det så.
Troll1; Mammut sågs av oss i helgen, ingen vidare film för min smak. Med jädrars vilket bra ljud det var i den. Hälsa maken detta
Dax för en liten sovstund. Härligt väder idag, kanske orkar jag ta en prommis. Kramar!