• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

TJA baby! jag är vaken!!!

lillabruden skrev 2009-01-29 01:34:09 följande:
    JIPPIE!!!! AAAH SÅ KUL!!!! nu ska jag läsa vidare och se om du berättat mer
  • lillabruden
    passionsblomman skrev 2009-01-29 01:41:23 följande:
    TJA baby! jag är vaken!!!
    hej!!

vad planerar du denna kalla natt då?
  • lillabruden

appropå rom, så är Malibu en god en!

och när det gäller pengar i ett förhållande så är det alltid ett problem, oavsett om man vet det eller ej. En man har svårt när kvinnan tjänar mer, och en kvinna vill alltid tjäna mer! Generaliserar? ALDRIG!

jag vill oxå köp ett hem.....men det får vänta ett par år.......

• passionsblomman

Jag hade tänkt sova, men jag pratar om hundvalpar och försöker hämta mig efter dagens trådar och hann diskutera lite med min sambo mitt i allt, och vips! är klockan Lillabruden-tid!

har du sett de fina i mitt galleri? ursäkta om jag redan visat...minns inte längre.

• lillabruden
    passionsblomman skrev 2009-01-29 01:57:45 följande:
    Jag hade tänkt sova, men jag pratar om hundvalpar och försöker hämta mig efter dagens trådar och hann diskutera lite med min sambo mitt i allt, och vips! är klockan Lillabruden-tid! har du sett de fina i mitt galleri? ursäkta om jag redan visat...minns inte längre.
    SÅÅÅÅ Snuttiga!!!!

ja lillabruden-tid är väl den bästa egentligen när man har svårt att sova! 2år sedan sov jag knappt 4timmar om dygnet i nästan ett helt år! Min läkare höll på att trilla av stolen när jag sa det...jag fick sömntabletter och nu kan jag sova utan dem jättebra!
    Ibland är bara balansen fel....

hundvalpar anser inte jag har en debatt....det blir liksom bara 'ÅÅÅÅHHHHH naaaaaw!! haha!! hihi!!! neeee så sööööt!!' från mig
  • passionsblomman

Ja, tänk det var ungefär så jag trodde du skulle säga. Skulle Molson säga så, hade jag trott att ngn kapat hennes nick!

Jag frågar gärna om saker jag inte kan, så man lär sig, och det där med arbetshudar , kan jag inte alls termerna och kriterierna för. Det märks att det kräver en del av såväl förarensom hunden!

Coolt vad mycket man kan ha en hund till!

lillabruden skrev 2009-01-29 02:01:47 följande:
    SÅÅÅÅ Snuttiga!!!! ja lillabruden-tid är väl den bästa egentligen när man har svårt att sova! 2år sedan sov jag knappt 4timmar om dygnet i nästan ett helt år! Min läkare höll på att trilla av stolen när jag sa det...jag fick sömntabletter och nu kan jag sova utan dem jättebra! Ibland är bara balansen fel....hundvalpar anser inte jag har en debatt....det blir liksom bara 'ÅÅÅÅHHHHH naaaaaw!! haha!! hihi!!! neeee så sööööt!!' från mig
  • lillabruden
    passionsblomman skrev 2009-01-29 02:05:50 följande:
    Ja, tänk det var ungefär så jag trodde du skulle säga. Skulle Molson säga så, hade jag trott att ngn kapat hennes nick! Jag frågar gärna om saker jag inte kan, så man lär sig, och det där med arbetshudar , kan jag inte alls termerna och kriterierna för. Det märks att det kräver en del av såväl förarensom hunden!Coolt vad mycket man kan ha en hund till!
    en hund tappar mycket hår, går in utan att torka fötterna, ska matas, ska klappas, ska sova i sängen, ska ha uppmärksamhet, man måste skälla lite varje dag och dem kostar bara pengar...

eller snackar jag om män nu?

Ska du skaffa dig en sån liten snuttetuss? *gör goseminen*
  • lillabruden

p.s om Molson hade sagt så, hade nog BT havererat totalt

• passionsblomman

En man nä, det har jag, tackar som frågar!

Jo, kanske en sådan Malteser, det är från kenneln jag pratas med som bilderna är!
    Och just den rasen tappar inte hår! Bara en sådan sak!

lillabruden skrev 2009-01-29 02:12:00 följande:
    en hund tappar mycket hår, går in utan att torka fötterna, ska matas, ska klappas, ska sova i sängen, ska ha uppmärksamhet, man måste skälla lite varje dag och dem kostar bara pengar...eller snackar jag om män nu? Ska du skaffa dig en sån liten snuttetuss? *gör goseminen*
  • Panzerfaust

Malteser är gott...tänk vad sugen man blir på godis när man inte äter något längre

Svar på tråden Tantvarning 3