• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-01-28 18:56:39 följande:
    Du, bara av ren nyfikenhet, du behöver inte svara om du inte vill, men: på en skala från 1-10, ungefär HUR obekväm är du egentligen med det faktum att du ska gifta dig i kyrkan? Det måste ju krypa iallafall lite i ena benet vid tanken?
    Inte obekväm alls med valet av lokal, att stå och lova grejer inför "gud" tycker jag suger en del men fokuset på löftena ligger för mig på H och inte alls på gud, vad prästen yrar om lägger jag lite krut på. Mitt jobb är att apa efter honom och sedan inte glömma att säga "Ja" när det är min tur. Sedan blir det party och det ska bli så jäkla skoj. Rycker i benet? är inte du i fel tråd nu?
  • passionsblomman

Jag är i alla trådar -samtidigt- hela tiden,och flyttar omkring pratet lite överallt, men hörrö, vilket ben tänker DU på då!

Ja, party vill man ju ha! Jag kan ändåå inte låta bli att le lite när jag föreställermig den ateistiske religionsläraren "inför Gud och i denna församlings närvaro..."
    Det kan inte hjälpas, så du får bjuda på det...

Panzerfaust skrev 2009-01-28 19:01:39 följande:
    Inte obekväm alls med valet av lokal, att stå och lova grejer inför "gud" tycker jag suger en del men fokuset på löftena ligger för mig på H och inte alls på gud, vad prästen yrar om lägger jag lite krut på. Mitt jobb är att apa efter honom och sedan inte glömma att säga "Ja" när det är min tur. Sedan blir det party och det ska bli så jäkla skoj. Rycker i benet? är inte du i fel tråd nu?
  • didis
    Panzerfaust skrev 2009-01-28 19:01:39 följande:
    Inte obekväm alls med valet av lokal, att stå och lova grejer inför "gud" tycker jag suger en del
    Du får tänka att det är tandfen
  • Panzerfaust

I mitt huvud kommer det låta "Inför Steven Gerrard och i denna församlings närvaro..."

• passionsblomman

Ja, jag tänkte väl att det lär låta nå´t sånt.

Panzerfaust skrev 2009-01-28 19:22:05 följande:
    I mitt huvud kommer det låta "Inför Steven Gerrard och i denna församlings närvaro..."
  • Panzerfaust

Den här dök upp på winamp precis, den känns ju lite bröllop...vi har lite svårt att komma överens om musiken :-P

• didis
    Panzerfaust skrev 2009-01-28 19:22:05 följande:
    Haha jag tänkte på han skådisen i "The office" (Ricky Gervais) och bara "va´???"

Sonen har lämnat västa nördperioden med fotbollsspelare nu så jag har inte så stor koll längre (och även då var det mest om Chelseaspelare)
  • Angelikasen

JÄTTEGRATTIS!

Sånt är sååå spännande, jag minns när vi köpte våran lilla gård, och fick tillträde på min födelsedag! Bättre present finns inte.

MulleNuh skrev 2009-01-28 18:43:30 följande:
    woooohooooooooo!!! Vi ska köpa hus! Vi fick lånet!!!
  • Angelikasen

Jag oxå

passionsblomman skrev 2009-01-28 20:18:36 följande:
    *väntar på att Mulle ska korka upp champangen*
Svar på tråden Tantvarning 3