• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Ok, ni sover än....
    Då får jag sätta på lite musik. Häääär kommer de:

• MulleNuh

Ååå trollet.. Han längst ner till höger.. jag säger bara MMMMMMMMMMMMMMUMS!!! Vilken goding!!
    Ska försöka få Micke att byta till den frisyren!

• Troll1

MulleNuh skrev 2009-01-28 09:46:57 följande:
    Ååå trollet.. Han längst ner till höger.. jag säger bara MMMMMMMMMMMMMMUMS!!! Vilken goding!!Ska försöka få Micke att byta till den frisyren!

Det ska väl inte vara så svårt att övertala honom till det.

Alltså, jag har skrattat så jag har magknip och tårarna har forsat här! Ni måste bara kika in här:
    http://katastrofalaomslag.blogspot.com/2008_08_01_archive.html
    Läs ex om Joe Vitalo....
    Den bloggaren har talets gåva!

• Originalrosen

Har jobbat stenhårt för att läsa ikapp - inte klokt vad som skrivs på ett dygn här! Var ju bara borta igår!!

Passionis - en malteser verkar jättebra för er! Katterna kommer att fortsätta regera i stugan ändå.

Heloise, du är för härlig! Skönt att få börja dagen med ett skratt.

• passionsblomman

Godmorgon mina damer! jag har stigit upp idag, medan det ännu är den här sidan 12

Fast jag kan inte sova på nätterna! Det är för många saker som snurrar i skallen...
    ...jag har tex ägnat en jäkla massa tid åt att fundera över det här ämnet med porr och frågan vafrör jag tycker som jag gör. Det kan ju vara väl värt ATT fundera och reflektera över saker och ting. Det är ju en del i att man är en tänkande varelse som förhoppningsvis inte bara hugger saker i sten.

Men vad FAN ska man fundera på NATTEN för när man bara vill sova egentligen! Typiskt mig. Sådär är jag jämt. Det spelar ingen roll om jag ska flytta och ligger och renoverar hela jäkla huset på nätterna eller om jag vill köpa en hundvalp och håller på att räkna ut grejor runt det, eller diskuterar saker med folk som inte ens är där. Där ligger jag och formulerar mig eller skapar ett vackert hem, eller diciplinerar upp mitt liv med motion och god kosthållning...allt mitt i natten , helt i jäkla onödan! VAD HÅLLER JAG PÅ MED!!!(så här har jag alltid varit i hela livet. Jag hittar inte min Off-knapp på nätterna)

Nå, iallafall: Heloise jag har träffat den kärringen. Jag gillar henne inte. Jag sa det i provrummet häromsistens när en söt flicka utanför vänligt undrade hur det gick för oss: "jag vet inte riktigt, det står en fet tant i vägen..."

Det kom ngra skratt från provhytterna intill då...
    Jag såg inte det inlägget inatt, mitt i alla hundarna.

Originalrosen; jag visst är det en bra plan! En så liten valp borde rätt omedelgenast fatta att antingen gör den som vår panter säger och det på studs, eller så kommer den önska att den aldrig hade fötts... Eller ... det kanske var jätteelakt?
    (om hon som har kenneln läser detta får jag aldrig köpa en valp...)

• Troll1

Hej Passionsblomman! Jag är precis likadan, har fullt upp nattetid.
    Nu har jag färdigmöblerat och fixat egen praktik i huset som vi hittat och inte har råd att flytta in i... Det var helt perfekt för oss... {#lang_emotions_cry} Är medelålders, inget jobb, kass rygg och kan inte flytta in i vårt drömhus, trots att det inte är så dyrt. Ghaaa!

Annars då?

• passionsblomman

Ja annars? jag skriver helt enkelt under oragrant på ditt inlägg!

Om du VISSTE vilket fint hus jag har på nätterna! Och en sjujäkla kropp också för den delen , så mycket som jag motionerar då!

Dessutom blomstrar(oj, hihi) mitt företag bortom jämförelser och jag är tillika en fantastisk mamma med det totala tålamodet som naturligtvis dessutom varje dag lagar god, näringsriktig och miljömedveten mat med mest grönsaker och dessutom har jag full kontroll på mitt sockerbehov...

Undrar om jag egentligen lider av scitzofreni..? (hur stavas nu det då?)

Troll1 skrev 2009-01-28 10:43:35 följande:
    Hej Passionsblomman! Jag är precis likadan, har fullt upp nattetid. Nu har jag färdigmöblerat och fixat egen praktik i huset som vi hittat och inte har råd att flytta in i... Det var helt perfekt för oss...  Är medelålders, inget jobb, kass rygg och kan inte flytta in i vårt drömhus, trots att det inte är så dyrt. Ghaaa!Annars då?
  • Troll1

scktizzofrän e jag också.

Allvarligt talat, vi HAR hittat drömhuset för oss. {#lang_emotions_cry} Det är sant...
    Det retliga är att båda mina syskon och mannens med hade kunnat köpa det på stående fot idag.
    Åh, vad jag känner mig lyckad.

Svar på tråden Tantvarning 3