• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

om du har fler så går det bra med nång som har hatt och käpp eller parapply handväska och ser barsk ut; tänkte ha den på 30års festens inbjudningskort

Troll1 skrev 2009-01-27 22:20:42 följande:

Vilken av alla tantbilder ville du ha? Jag är vaken än så länge, men har tittat på alla möjliga o omöjliga ammande kvinns i främst England. Ärligt talat så blev det bitvis lite magstarkt även för en så hugad moder/tant som jag. För att inte tala om minen på min 10-åring. DEN var obetalbar!!  
  • MittiPrickBrud

Jag är ledsen att behöva säga det, men jag måste faktiskt ta mig härifrån nu1

Magen tvingar mig till toa nu, och när jag väl hamnar där så är det lika bra att borsta gaddarna och lägga sig sen. Jag är trött, har jobbat idag (yippiee att det gick i alla fall) och måste låta skönhetssömnen få göra sitt nu....

KRAM!!!

• passionsblomman

Det var duktigt av dig att fixa jobbet! Hoppas magen är lite snällare nästa dag! kram gumman!

MittiPrickBrud skrev 2009-01-27 22:56:40 följande:
    Jag är ledsen att behöva säga det, men jag måste faktiskt ta mig härifrån nu1 Magen tvingar mig till toa nu, och när jag väl hamnar där så är det lika bra att borsta gaddarna och lägga sig sen. Jag är trött, har jobbat idag (yippiee att det gick i alla fall) och måste låta skönhetssömnen få göra sitt nu....KRAM!!!
    Hörni, ni MÅSTE titta i mitt galleri på de söta små hundarna som hon har på kenneln som jag pratar med!!!! är deinte fina?
    Troll1, det är en ny bild nu också!

Heloise, HAR du en sådan hund som den på din bild? Den ser så himla glad ut!
  • Heloise

Nope men skulle gärna ha en sådan gullig, mamma kanske köper en så får jag det behovet tillfredställt. Vi har katter, fluffiga gulliga ulliga perserflickor.
    Malteser är ljuvliga; blir det en liten sådan blomman?
    Herr Panzers syrror skaffar hundar så det räcker för oss alla

passionsblomman skrev 2009-01-27 23:02:14 följande:
    Det var duktigt av dig att fixa jobbet! Hoppas magen är lite snällare nästa dag! kram gumman!
    Hörni, ni MÅSTE titta i mitt galleri på de söta små hundarna som hon har på kenneln som jag pratar med!!!! är deinte fina?Troll1, det är en ny bild nu också!Heloise, HAR du en sådan hund som den på din bild? Den ser så himla glad ut!
  • passionsblomman

Jag skulle väldigt gärna vilja ha en iallafall. Fast skit vad de kostar mycket pengar de där små hundarna nu sedan de blivit så poppis efter Paris och tjejernas accessoargrej...

Vi har två katter , en av dem fick ungar som såg ut som små bollar i somras.

Heloise skrev 2009-01-27 23:07:31 följande:
    Nope men skulle gärna ha en sådan gullig, mamma kanske köper en så får jag det behovet tillfredställt. Vi har katter, fluffiga gulliga ulliga perserflickor.Malteser är ljuvliga; blir det en liten sådan blomman?Herr Panzers syrror skaffar hundar så det räcker för oss alla
  • Heloise

ja de är dyra m2b's syrra väntar på en dvärgpudel till snacka om högt kilo pris.

passionsblomman skrev 2009-01-27 23:10:55 följande:
    Jag skulle väldigt gärna vilja ha en iallafall. Fast skit vad de kostar mycket pengar de där små hundarna nu sedan de blivit så poppis efter Paris och tjejernas accessoargrej...Vi har två katter , en av dem fick ungar som såg ut som små bollar i somras.
  • passionsblomman

Ha ha!

ja, inte är det mycket kött på benen heller!

Min syster har kennel, och hon säger att det blivit dyrare under åren , men hennes raser somär större än pyttehundarna, är inte ens i närheten av de priserna.

Snacka om tillgång och efterfrågan!

Heloise skrev 2009-01-27 23:24:56 följande:
    ja de är dyra m2b's syrra väntar på en dvärgpudel till snacka om högt kilo pris.
  • Heloise

Jaa jag är lite svag för de större raserna faktiskt; skulle gärna ha en boxer eller en Rhodesian Ridgeback. Men inser att ajg inte har tiden eller orken att engagera mig i en sådan pass aktiv ras. Nog för att alla hundar kräver engagemang men det är lite skillnad på en dvärgpudel och en RR

passionsblomman skrev 2009-01-27 23:28:22 följande:
    Ha ha! ja, inte är det mycket kött på benen heller!Min syster har kennel, och hon säger att det blivit dyrare under åren , men hennes raser somär större än pyttehundarna, är inte ens i närheten av de priserna. Snacka om tillgång och efterfrågan!
  • passionsblomman

Ha haaaa! Min sambo vill ha en boxer! han säger"jo, för de är ALLTID glada"

Okeeeej...

Då får han väl skaffa och motionera och sysselsätta den då. Jag tänker ha en liten Maltesre och den kommer jg att kunna ha med mig när jag ska jobba och allt. det blir så bra SÅ.

• Heloise

jag är uppvuxen med stora hundar; dobermann, afgahn, stövare och boxer men mamma och pappa har gått över till mindre raser nu och har en yorkshire terrier förnärvarande, mamma vill ha en schiz tzu( eller hur det stavas jag är för lat för att googla)
    själv träffade jag en väldigt trevlig Lhasa Apso härom dagen. Annars är jag svag för Ame Cooker och bulldoggar; franska är underbara!

Svar på tråden Tantvarning 3