• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

Ja det lutar åt den men jag hinner ju ändra mig :-S
    är helt hopplös!
    Funderar på att tryna in ska upp och göra inbjudningar imorron och cykla på träningscykel
    Natt natt alla tanter sov så sött!!

• passionsblomman

Natt natt!

Själv har ajg hittat en tjej med valpkull på g av den hundras jag förälskat mig i bara för att jag blivit bästis med en sådan senaste året... Titta får ni se vad söta! I galleriet då menar jag...

Heloise skrev 2009-01-27 01:24:27 följande:
    Ja det lutar åt den men jag hinner ju ändra mig :-Sär helt hopplös!Funderar på att tryna in ska upp och göra inbjudningar imorron och cykla på träningscykel Natt natt alla tanter sov så sött!!
  • lillabruden

jisses vart ska jag börja....

Tycker vi sjunger en liten medly på allas bröllop, vad sägs om Arvingarna med Eloise, Martin med Du är så WOW WOW, YEAH YEAH, Jan Johansen med Se på mig....fler önskningar?

Denna hoppas jag att Carlos sjunger för mig, men tror inte han skulle göra det på vår bröllopsdag...

Blygbrud, om du behöver sy nånting så är jag bra på det och det funkar ju att skicka per post Bara säg till så drar jag fram nål och tråd från hårknuten!

Är det tantvarning att använda tryck kokare?? Jag älskar min tryckkokare....

nu har jag glömt igen vad jag skulle skriva dumma minne! återkommer...

• lillabruden

visst ja, Chilli snoppar och tantporr! HUR kunde jag glömma det?!?!

Chillisnoppen är nog gjord med ett körsbär på toppen, och då kan man ju inte välja fel, så bara njut en hel del
    Het snopp? haha ja ja....natt humorn kommer fram nu igen!!

Vad gäller tantporr, jag tror det kan bli det senaste!! Minns ni inte Bridget Jones's Dagbok, och grannypanties Värsta succéen jö!!!

• lillabruden

ok...förlåt nu för mitt löjliga kommande utbrott här...........

Jag....tror.....jag....känner...mig..........StrEsSad!!
    Det är snart februari...vi gifter oss i juli....det....är...bara....FEM månader!!!
    det känns som att vi inte gjort ett skvatt!!!! PAnikK

Hjälp mig...visst är det inte lönt att panika?! *hyperventilerar*

natten är inte bra att tänka på.....måste....ha.....CHOKLAD!

• Im yours

Godmorgon, örebro-kråkan här! Krax, krax

Min röst har gett upp, kan det bero på att jag försökte mig på att sjunga igårkv. Ja, bröllopsmedlet alltså, o så kom jag tänka på den härliga låten, oooah hela natten

Den ska med tycker jag, jädrars vilka toner man kan åstadkomma Att alla stämband dog, tja det är sånt man får ta. I guess..

Lillabruden, Som man säger på flygplatser; Ingen panik allt på en gång Jag bjussar på massor av chokolate. Bra för cellerna, el nerverna har jag hört.

Panzerfaust; Välkommen, o som sagt. Panika inte vid samtal med Canadas Molson, utan gör som vi tanter späd ut allt drickbart med nått 40 procentligt. Så ska du se att allt blir bra

Heloise; Snygg klänning. Själv har jag bara ca 200 utstyrslar att välja på Funderar på om man hinner göra ett par byten under bröllopsfesten;-D

Hörni, Apropå klädbyten. För lite sedan såg jag en tjej som gjort den klassiska missen, dvs kjolen hade fastnat i strumpbyxorna. Eller tvärtom

Passionsblomman; Vad var det för bokstavsproblem du hade? Mer tröstkramar till din son. Måtte han ha växt klart snart. Nämnde detta för Robin (min son), o han såg bekymrad ut. Gamla minnen dök väl upp. Hujedamig, att det ska göra så on att bli stor.

Time för frukost, en stycke penicilintablett, en alvedon, några svep med näs-sprayen. Morfinbaserad hostmedicin+ honing. Vad kan man mer begära????????? Just det Lambi- papperservetter, chili, och ingefära. Hmmmmmmmm..... morfin, och rusdrycker. Undrar...................

Kramar // Från tant Liz.

• Diz

Ok... Nu ska jag be om ursäkt i förväg, för min lilla plan med anteckningsblocket har liksom backfired på mig... Ni ser, jag har bara tid i korta stunder att läsa/skriva här, och att lämna ett pågående inlägg framme funkar inte, för se då kommer tvååringen och trycker "back" så hela skiten försvinner.
    Iaf, ursäkten kommer alltså av att jag nu i typ 1½ dygn då och då läst i tanttråden, skrivit ett litet svar i mitt anteckningsblock, gått ifrån, läst lite till, skrivit lite mer. Till den följden att nu kommer jätteinlägget Allan... Sry tants!

Ser att ni har pratat både bröst, rumpor och godis...

Jag är en utav dom som tvingas stå ut med värkande nacke och dålig hållning, ett smärre äventyr innan rätt BH kan inhandlas, och totala främlingar som stirrar ner i urringningen. ( my man is a boob-man)
    Minsta storleken jag har haft sista 10 åren är D-kupa, största är I-kupa... Då var jag inte så road, medans karln var väldigt road... Amning is the shit enligt honom... Personligen hade jag gärna bytt ett par kup-storlekar mot en snygg rumpa.. Min har flytt sin kos efter viktnedgång och två graviditeter... Such a shame, för jag hade jävligt snygg rumpa när jag var yngre, men inte fan hade jag vett att uppskatta den...

Blomman jag beundrar din uthållighet... Jag klarar bara en såndär röd sur-rulle, sen är min gom köttfärs...
    Bananchips i youghurt och choklad är också en favorit här, det är mitt "nyttiga godis", sånt är bra att ha.
    OCh sånna bubbliga tefat! Hur något som smakar så mycket papper trots allt kan vara så gott.... It amazes me...
    Och så peacemärken såklart!
    Och bumlingar, det e nostalgi det...
    Gah, jag e fast hemma med ungarna... utan godis... *muttrar*

Mullenuh, kan det ha varit texas steakhouse? Det är så syndigt gott så det finns inte. Det är tradition att äta där varje gång vi är i hufvudstaden...
    Förövrigt ska sådana där personer som vagnrotaren din bara gå och lägga sig under en sten. Vi har fått reda på att på vårt "gamla" område finns det ungar som springer omkring och skiter i vagnarna, vilket e äckligt. Men det där är ju ändå sååå mycket läskigare! Usch! *är tacksam över att vi äntligen bor i hus*

Påtal om smeknamn... Mitt var Sara-satmara. (eller väggen eller ladan eller... men det e en annan femma. )

Blyg brud, är både avis och jävligt tacksam över att jag inte är i din sits! Mest avis... Lycka till, och "försök njuta" av kaoset

Didis - You go girl!

*feelgood-bonus:

som plåster på såren för Allan... *

• MulleNuh

Go morron!

Här vaknade jag med en sprängande huvudvärk!! Det är den jävla nacken.. Kan jag inte få arslet ur och g o köpa en BRA kudde?! Eller nu har jag ju en sån där 900:- kudde, men säljre pracka på mig en för tjock!!

Ja Diz! Texax Steakhouse var det! SÅÅÅÅ gott ja.... MMMMMMM. Nu blev jag ju hungrig igen!!!

• Diz

Min bästa kudde är en som är platt som en pannkaka... Knäppt men sant. Det var min karl som sålde mig på den idéen, och det är faktiskt jätteskönt.

Steakhouse är syndigt.... Tog du lammet med vitlökssmör? Min absoluta favorit när jag e där... Vattnas i munnen bara jag tänker på det... *mmmmm lammmmmmmm*

Jag har faktiskt sluppit nackvärk hitills idag, men är däremot fruktat trött då jag stannade upp och såg Les Miserables igår natt. Så nu ska jag krypa ner i säng några fjuttiga minuter till innan pojkarna vaknar.

Förövrigt: Vintertid är ett jävla h-vete på dagis. Tut (tvååringen, och ja, han kallas tut på riktigt ) har nu varit dålig i magen ett tag, skiter vatten osv (sry för detaljerna). Han är helt frisk i ett par dagar, och precis när jag tänker låta honom gå till dagis igen så börjar det om. Pissetrist för stakkaren att vara hemma hela tiden... Iaf, ringde itll dagis idag, och där har dom kräksjuka, svinkoppor, och allehanda spännande saker. Vettetusan om jag släpper dit ungen innan maj...

Svar på tråden Tantvarning 3