Ok... Nu ska jag be om ursäkt i förväg, för min lilla plan med anteckningsblocket har liksom backfired på mig... Ni ser, jag har bara tid i korta stunder att läsa/skriva här, och att lämna ett pågående inlägg framme funkar inte, för se då kommer tvååringen och trycker "back" så hela skiten försvinner.
Iaf, ursäkten kommer alltså av att jag nu i typ 1½ dygn då och då läst i tanttråden, skrivit ett litet svar i mitt anteckningsblock, gått ifrån, läst lite till, skrivit lite mer. Till den följden att nu kommer jätteinlägget Allan... Sry tants!
Ser att ni har pratat både bröst, rumpor och godis...
Jag är en utav dom som tvingas stå ut med värkande nacke och dålig hållning, ett smärre äventyr innan rätt BH kan inhandlas, och totala främlingar som stirrar ner i urringningen. ( my man is a boob-man)
Minsta storleken jag har haft sista 10 åren är D-kupa, största är I-kupa... Då var jag inte så road, medans karln var väldigt road... Amning is the shit enligt honom...
Personligen hade jag gärna bytt ett par kup-storlekar mot en snygg rumpa.. Min har flytt sin kos efter viktnedgång och två graviditeter... Such a shame, för jag hade jävligt snygg rumpa när jag var yngre, men inte fan hade jag vett att uppskatta den...
Blomman jag beundrar din uthållighet... Jag klarar bara en såndär röd sur-rulle, sen är min gom köttfärs...
Bananchips i youghurt och choklad är också en favorit här, det är mitt "nyttiga godis", sånt är bra att ha.
OCh sånna bubbliga tefat! Hur något som smakar så mycket papper trots allt kan vara så gott.... It amazes me...
Och så peacemärken såklart!
Och bumlingar, det e nostalgi det...
Gah, jag e fast hemma med ungarna... utan godis... *muttrar*
Mullenuh, kan det ha varit texas steakhouse? Det är så syndigt gott så det finns inte. Det är tradition att äta där varje gång vi är i hufvudstaden...
Förövrigt ska sådana där personer som vagnrotaren din bara gå och lägga sig under en sten. Vi har fått reda på att på vårt "gamla" område finns det ungar som springer omkring och skiter i vagnarna, vilket e äckligt. Men det där är ju ändå sååå mycket läskigare! Usch! *är tacksam över att vi äntligen bor i hus*
Påtal om smeknamn... Mitt var Sara-satmara.
(eller väggen eller ladan eller... men det e en annan femma.
)
Blyg brud, är både avis och jävligt tacksam över att jag inte är i din sits! Mest avis...
Lycka till, och "försök njuta" av kaoset
Didis - You go girl!
*feelgood-bonus:
som plåster på såren för Allan...
*