• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis
    passionsblomman skrev 2009-01-26 17:51:33 följande:
    Det här skulle jag vilja se och höra på riktigt!
    Nä det vill du inte, tro mig!!

Jag blir alldeles stressad av alla brudar på BT som planerar allt halvårsvis i förväg! Ibland känns det faktiskt inget roligt att läsa här (inte tanttråden utan andra trådar).

Mat, kläder, ringar, bukett - allt skall vara så himla perfekt att jag får prestationsångest!! Det är mer än 10 veckor kvar - jag hinner inte prova håruppsättning eller diskutera med florist. Inte ens har vi lämnat in ringarna för justering och putsning.

Det skall bli jätteroligt att träffa alla vänner och släkten men ibland tar hela planerandet för mycket tid!!
  • passionsblomman

Jag gör din bukett och skickar den med dina släktingar!

didis skrev 2009-01-26 18:06:59 följande:
    Nä det vill du inte, tro mig!! Jag blir alldeles stressad av alla brudar på BT som planerar allt halvårsvis i förväg! Ibland känns det faktiskt inget roligt att läsa här (inte tanttråden utan andra trådar). Mat, kläder, ringar, bukett - allt skall vara så himla perfekt att jag får prestationsångest!! Det är mer än 10 veckor kvar - jag hinner inte prova håruppsättning eller diskutera med florist. Inte ens har vi lämnat in ringarna för justering och putsning.Det skall bli jätteroligt att träffa alla vänner och släkten men ibland tar hela planerandet för mycket tid!!
  • passionsblomman

Vad, mer exakt är det du har tänkt göra me Chilin?

Troll1 skrev 2009-01-26 17:31:39 följande:

Jag läste nyys och jag håller med dig. Har inte läst hela tråden och de påhopp som jag förmodar florerar där, men om man skulle svara på TS så kan jag säga att jag hade blivit såååå grymt besviken, ledsen, förbannad och väldigt förvånad (i mitt fall)! Eller... han hade fått sina fiskar (bla) varma. Chilli here we come. Haha, så roligt på bröllopsnatt-tråden. Ni fattar att jag inte kunde hålla min stora käft (se fingrar).
  • didis
    passionsblomman skrev 2009-01-26 18:16:59 följande:
    Jag gör din bukett och skickar den med dina släktingar!
    Åh det hade varit jätteroligt! *sitter febrilt och funderar ut hur man kan lösa det*

Nu skall jag har en vinröd klänning och vill ha vita blommor och lite grönt + något något guld i. Så har du förslag får du gärna skicka det!! Kallor pratar folk om men är jag konservativ som tycker det är begravningsblommor??
  • passionsblomman

Konservativ som f-n

Det är garanterat vanligare på bröllop än på begravning numera. I promise.

Vanligaste blomman till sorgbinderier är tveklöst ros....

Min poäng: DET FINNS INGA BEGRAVNINGSBLOMMOR!!!!
    Det finns bara underbara olika blommor!

Vaddå förslag! *hela huvet fullt av förslag*

Problemet är tt det funkar så dåligt att scanna hjärnan så det blir bilder för er andra...

didis skrev 2009-01-26 19:12:16 följande:
    Åh det hade varit jätteroligt! *sitter febrilt och funderar ut hur man kan lösa det*Nu skall jag har en vinröd klänning och vill ha vita blommor och lite grönt + något något guld i. Så har du förslag får du gärna skicka det!! Kallor pratar folk om men är jag konservativ som tycker det är begravningsblommor??
  • Originalrosen

Om det är någons hjärna jag vill scanna så är det din, Passionsblomma!

• Troll1

Didis: Du är en modig tant.
    Kallor är inte min favorit heller precis. Inte i brudbukett i alla fall.

Passionsblomman: Chilli är alltid bra - till allt! Förresten chillichoklad är såå gott!
    Den här gick genom censuren, jag ber om ursäkt. Den var liten i allafall...
    Skulle censureras:   Snäll:

• MulleNuh
    Stark choklad?!!?
    Troll1 skrev 2009-01-26 19:27:13 följande:
    Didis: Du är en modig tant. Kallor är inte min favorit heller precis. Inte i brudbukett i alla fall.Passionsblomman: Chilli är alltid bra - till allt! Förresten chillichoklad är såå gott! Den här gick genom censuren, jag ber om ursäkt. Den var liten i allafall...Skulle censureras:   Snäll:
  • Troll1

MulleNuh skrev 2009-01-26 19:29:15 följande:
    Stark choklad?!!?

Ja den har lite bett.

• passionsblomman

Hjälp! Jag hoppas det är ngt positivt! *ufovarning*

Men Troll1 Vart HAR du hittat den bilden!

Gud vad lite jag skulle få skratta om jag inte hade er!

Originalrosen skrev 2009-01-26 19:22:22 följande:
    Om det är någons hjärna jag vill scanna så är det din, Passionsblomma!
Svar på tråden Tantvarning 3