• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • BlygBrud

Tack för alla erbjudande om hjälp! Skönt att ha tantmaffian i ryggen.

Har nästan koll på läget. Hittade i dag ett par vita vantar att ha på bröllopet. Kom ju på att vi ju faktiskt kommer att stå lite ute på trappan osv och vill inte ha mina stora svarta skinnhandskar på mig då...

Så hittade i dag ett par jättesöta fingervantar, vita, med roset och lite rysch på! Perfekt!
    För den oerhörda summan av...(håll i er) 12:50!!

Nu letar jag "bara" efter en görn väst till m2b. Några tips? Så där akut....

• passionsblomman

Det kom jag på redan första inlägget i porr-tråden

Men det kändes inte riktigt som läge att klämma in den frågan där...hihi, så jag tog den i bröllopsnattstråden istället... .
    Nä, men du SA ju att han just reggat sig och HUR ofta dyker det upp nya grabbar då? Lite slutledningsförmåga får man ju ha...

Heloise skrev 2009-01-26 16:32:39 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-75/m3245174.htm...blomman kom på det i den här tråden
  • passionsblomman

Och missbrukar Harlekinlitteraturen har jag hört!

Heloise skrev 2009-01-26 16:35:10 följande:
    Jag har tyvärr jättemkt liv untanför tangenterna studerar heltid vid Uppsala Univ( Master program) och sliter ont på ICA aka hellmouth( kom igen ni har väl sett Buffy ) När jag inte gör det så försöker jag kämpa emot flodhästfettet och pussa på herr heloise( lite besviken att han inte heter det faktiskt)
  • Troll1

passionsblomman skrev 2009-01-26 17:01:06 följande:
    Det kom jag på redan första inlägget i porr-tråden Men det kändes inte riktigt som läge att klämma in den frågan där...hihi, så jag tog den i bröllopsnattstråden istället... .Nä, men du SA ju att han just reggat sig och HUR ofta dyker det upp nya grabbar då? Lite slutledningsförmåga får man ju ha...

VA? Finns det en PORR tråd?? Var, vaaar, vaaaaarrr?? {#lang_emotions_tongue_out} {#lang_emotions_innocent}

• Troll1

passionsblomman skrev 2009-01-26 17:25:12 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m3240416.htm...Här, och det är måååånga känslor och åsikter. Vad tycker du?!

Jag läste nyys och jag håller med dig. Har inte läst hela tråden och de påhopp som jag förmodar florerar där, men om man skulle svara på TS så kan jag säga att jag hade blivit såååå grymt besviken, ledsen, förbannad och väldigt förvånad (i mitt fall)! Eller... han hade fått sina fiskar (bla) varma. Chilli here we come. {#lang_emotions_demon}

Haha, så roligt på bröllopsnatt-tråden. Ni fattar att jag inte kunde hålla min stora käft (se fingrar).

• didis
    lillabruden skrev 2009-01-26 13:13:29 följande:
    Didis, jag har Playstation Singstar och jag lovar, det är säkert därför dem nu höjt vår hyra för det är olidligt att vara granne med mig Att sjunga gör mig glá och så ska det vá!
    Vi har också singstar (och från och med i går GuitarHero World tour) och att sjunga gör mig jätteglad!! Tyvärr gör det ingen annan glad...
  • passionsblomman

Gud så roligt att du gör en sådan grej för din man om du nu inte ens tycker att du kan sjunga! Det kallar jag att bjuda på sig själv!!! Hejja! Sånglektioner tom! Här går vi in för det vi gör...

didis skrev 2009-01-26 17:32:36 följande:
    Vi har också singstar (och från och med i går GuitarHero World tour) och att sjunga gör mig jätteglad!! Tyvärr gör det ingen annan glad...
  • didis
    passionsblomman skrev 2009-01-26 17:38:18 följande:
    Gud så roligt att du gör en sådan grej för din man om du nu inte ens tycker att du kan sjunga! Det kallar jag att bjuda på sig själv!!! Hejja! Sånglektioner tom! Här går vi in för det vi gör...
    Allt eller inget... maken kommer att bli grymt överraskad och imponerad (över att jag vågar, inte över själva sången )!

Han skall sjunga under själva vigseln och säkert under festen också men det räknar ju alla med så det är inte samma prestation tycker jag!
  • passionsblomman

Det här skulle jag vilja se och höra på riktigt!
    Klart det inte är samma!

Det är inget svårt att vara modig om man inte är rädd. Det säger jag och Mumintrollet.

didis skrev 2009-01-26 17:42:29 följande:
    Allt eller inget... maken kommer att bli grymt överraskad och imponerad (över att jag vågar, inte över själva sången )!Han skall sjunga under själva vigseln och säkert under festen också men det räknar ju alla med så det är inte samma prestation tycker jag!
Svar på tråden Tantvarning 3