• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Minns när min bil blev stulen!! Dom hade kastat ut mina handbollsskydd genom fönstret. (dom luktade kanske illa) och så hade dom satt i en kasett med nån skum musik..

• lillabruden

Nu har även jag vaknat!!! Och fy vad jag hade blivit förbannad, även kl 6 på morgonen om en äckelpäckel gubbj'vel stått och rotat så i mina saker!!! Jag hade nog sagt att jag ringt polisen och tagit foto på honom!!!! Då hade han nog gått illa kvickt!! Men som sagt...hur kom han in??! Skriv en lapp Mulleh, om han har nyckel lär han komma igen och då gäller det att vara uppmärksam!!!

När min kusins bil blev stulen här utanför mig, så lämnade dem bara hennes dörrlås....... och sedan hade dem hittat bilen en bra bit bort med en yxa som löpt amokk på den......men då hade hon redan fått en ny bil av försäkringspengarna

Im Yours, du får ta ett snack med baskiluskerna!!! Säga 'nej nu jävlar!' och sedan sover du en massa också så mår du bättre snart! Lukten ska vi inte tala om

Är det tantvarning på att alltid vara av med fjärrkontrollen?!!! Jag hittar verkligen aldrig den!!! Får alltid leta och leta trots att jag har ett sådant ställ.....

Passionis, jag jobbar måndag-fredag denna vecka om du är vaken jag brukar sitta här vid typ 1-3 tiden
    Bästa tipset för att vända rätt på dygnet är att ställa klockan så du inte sover mer än typ 2 timmar på dagen, då sover du på natten sen och orkar ändå med dagen

Nämen va e detta....godis kvar i skålen!! ses sen!

• lillabruden

jag menade ju såklart att skriva en lapp och sätta i trappen eller hissen

• passionsblomman

Den gubben kansäkert inte läsa!

Och du: inte fresta mig till att göra nya dumheter nu nästa vecka!

Jag har förresten skickat vidare ditt klipp med den arm- och benlöses livsvisdom till alla möjliga. Min Pappa började gråta! och har lagt upp den på sin presentation på facebook!

lillabruden skrev 2009-01-25 17:04:44 följande:
    jag menade ju såklart att skriva en lapp och sätta i trappen eller hissen
  • Troll1
    passionsblomman skrev 2009-01-25 17:34:14 följande:
    Den gubben kansäkert inte läsa! Och du: inte fresta mig till att göra nya dumheter nu nästa vecka! Jag har förresten skickat vidare ditt klipp med den arm- och benlöses livsvisdom till alla möjliga. Min Pappa började gråta! och har lagt upp den på sin presentation på facebook!
    Vill åsså ha arm o benlös visdom.
  • Troll1

OBS!

Vi har ett litet dilemma och behöver kloka tant-råd:

Vår dotter 19 månader heter Lisa (My Julia). Vi hade så svårt att hitta ett namn till henne, men till slut blev det Lisa som sagt och det var precis vid gränsen när man måste bestämma sig.

Jag har iofs varit tveksam hela tiden, men nu har jag hört "Lisa-fisa" och "Fis-Lisa" etc säkert 4 ggr och av vuxna. Snasr var det min svägerska och då sa jag ifrån ordentligt. F..n jag vill inte att min dotter ska behöva bli retad och få öknamn... {#lang_emotions_cry}

Vi har funderat på om vi kan/ska döpa om henne till Lovisa. Det är ganska likt, vi tycker om det också och det kanske inte blir lika snabbt Lovisa-fisa.... Ni förstår nog.

Får man ändra? Är hon för gammal? Får folk spader på oss? Jag kan inte släppa dessa funderingarna.

De andra namnen hon har är inte aktuella att använda som första namn. Vi tänker att Lovisa låter lite likt och en del kanske fortsätter kalla henne Lisa i såfall och det är väl ok. Känner mig snurrig nu....

Hilfe! {#lang_emotions_embarassed}

• passionsblomman

Du, vill folk hitta på konstiga namn så gör de det kan jag av erfarenhet tala om! Det dår att få in vad man vill för idiotord ihop med ens namn. Å andra sidan har jag hört de mest otroliga namn som man verkligen trott skulle föranledaretande och tråkningar, men de personerna har aldrig fått höra sådant.

Vaddå ändra! Ge de vuxna en fet smäll med handväskan istället!

• Originalrosen

passionsblomma - den var helt makalös, håller med dig. Vilken länk.

• passionsblomman

Ja det är den verkligen! Tack söta lilla brud som hittade den!

Originalrosen skrev 2009-01-25 18:16:57 följande:
    passionsblomma - den var helt makalös, håller med dig. Vilken länk.
Svar på tråden Tantvarning 3