• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Wingtear

Men gud!
    100 sidor på någon liten vecka!
    har ni inga kafferep att gå på? Syjuntor? Anonyma Tanter?

Jag håller med Passion! Slå till de tjockskalliga vuxna med stick-korgen! Jag har blivit kallad det ena och det andra (av vuxna) som inte har varit det minsta relaterat till mitt namn. Eller vad sägs om fis-Brita? Jag är döpt till Linda (Irene)....
    Så, tycker ni om Lisa, stå fast vid det, det är ett väligt vackert gammalt namn!

• Wingtear

Men gud!
    100 sidor på någon liten vecka!
    har ni inga kafferep att gå på? Syjuntor? Anonyma Tanter?

Jag håller med Passion! Slå till de tjockskalliga vuxna med stick-korgen! Jag har blivit kallad det ena och det andra (av vuxna) som inte har varit det minsta relaterat till mitt namn. Eller vad sägs om fis-Brita? Jag är döpt till Linda (Irene)....
    Så, tycker ni om Lisa, stå fast vid det, det är ett väligt vackert gammalt namn!

• Angelikasen

Ja, när det gäller dumheter och öknamn så tror jag tyvärr inte det hjälper att byta, jag blev tex kallad Prutt-Angelika och det finns ju iget som rimmar nånstans, så dom som vill jävlas kommer säkert hitta på nåt iallafall. Men om ni har andra anledningar till att ni vill byta, så tycker jag ni ska försöka, strunta i om folk tycker ni är veliga, det har väl inte dom med att göra!

• Troll1

Tack för era svar!

Jo, jag vet att barn (och vuxna! ) kan få till det, men det verkar som att det skulle vara ok att säga Lisa-fisa osv. När jag sa till svägerskan sa hon "Jamen det är ju bara gulligt!" "NEJ, det är det INTE sa jag. Vi vill INTE att hon blir kallad det!" Det blev tvärtyst...  Min syster sa det en gång när hennes två barn var med. Va f..n tänker de med? Dagisfröken sa det en gång också. Inte bra.... Tcker ni inte att vi ska tänka över det ändå?

Länken var bra ända till den smöriga musiken startade. Jag får utslag av sån´t.

• passionsblomman

Det var då tusan att man ska bli utslängd hela tiden här så fort det är fler än 200 inloggade!

Hej Wingtear! Jovisst, vi har alla de där sammankomsterna...
    -HÄR! Varför kuta runt på olika ställen när det finns en allt-i-ett-lösning!

Hur är det med dig?

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-01-25 19:34:52 följande:
    Det var då tusan att man ska bli utslängd hela tiden här så fort det är fler än 200 inloggade! Hej Wingtear! Jovisst, vi har alla de där sammankomsterna...-HÄR! Varför kuta runt på olika ställen när det finns en allt-i-ett-lösning!Hur är det med dig?
    Ja, varför åker man ut vareviga kväll?
  • MulleNuh

För mig har faktiskt bt funkat rätt bra sista dagarna..

• MulleNuh

morr..

Jag har nu tagit fram en STOOOOR skål med godis! Fan va sugen jag har varit..

Och så ska jag klippa micke nu..

Svar på tråden Tantvarning 3