• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

MulleNuh skrev 2009-01-25 10:27:23 följande:
    hahaha men han måste också ha undrat vem fan som står och tittar ut genom sitt tittöga kl 6 på morgonen och knackar!!

Han trodde nog att han hallucinerade.

Passionsblomman: Sover du?

Lillabruden: Hur mår du shär dagen efter julmusthaveriet?

• MulleNuh

hoho mm fast jag stod ju inte bara o glodde ut utan anledning! haha Kollade ju när jag hörde att hissen kom.

Originalrosen skrev 2009-01-25 11:20:08 följande:
    I'm Yours - Fy bubblan vad jobbigt! Jag snörvlar också på tredje veckan men du verkar ha det etter värre. *skickar över honungste och Vicks blå*Själv åt jag en semla till frukost "för den var klar". Orkade inte fixa en macka, semlan låg kvar från igår kväll då maken inte åt den. Hur knäpp får jag bli?!MulleNuh - det är nog knasigast att stå och titta genom tittögat kl 6 på morgonen. Du vinner!
  • Originalrosen

Beppe! *ser alldeles mjuk ut på ögonen*

Jaha, är det en fågel, ett falsarium eller på riktigt? Åh, vad jag önskar att experterna direkt kunde säga att det var si eller så!

• Im yours

MulleNuh; Usch vad läskigt.Gubbar+genomsöka barnvagn+06.00, är mer knasigt. En sömnlängtande+tvåbarnsmamma+ kikandes i nyckelhål, är logiskt. Men som sagt nästa gång, peppar, peppar för att det inte händer Be Micke skrämma skiten ur honom. Jag ogillar äckelpäckelgubbar.

Ang vem/vad som välkomnade Obama, så är jag nöjd så länge ingen smartis råkar dyfta att det var en självmordsbombare från Mellanöstern. Fd. President Bush ande kan spöka omkring in/at the White House fortfarande. Så det så Och den mannen är inte att lita på vad gäller misstänkta terrorister.

Tack snälla ni för alla tröstande ord ang min förskylning. Bär nu vitlöks- halsband, smackar på Vicks Blå, och inmundigar honungste med whiskeysmak

Take care ladies!

• passionsblomman

NU fattar jag vagngrejen! jag har fågelholkat i bröllopsmässatråden bara för att jag råkade läsa där först....

Vet ni, nu har det blivit PRECIS som jag inte tänkte att det skulle bli! jag har vänt dygnet totalt!

Så, Trollet, Yes jag SOOOVDE! ovh jag la mig klockan 7 imorse!!!

men nu ska jag vända tillbaka mig, för jag sov "bara" till tolv, så om jag lägger mig normalt ikväll MÅSTE jag väl kunna somna.
    Typiskt mig, när jag är ledig eller som nu då arbetsl...nä SÖKANDE heter det ju, inte -lös.

Bara jag nu snörvlat färdigt ngn gång ska jag minsann boka in mina förmiddagar, så det inte blir såhär hela våren. ut och gå var det ju jag skulle.

I´m yours-så less man blir! fast Ullabella, ja henne får man ju lov att le åt.

Mulle, det var nog bara en gubbstackare som hoppades att ni glömt plånboken eller lite chokladkakor i vagnen.

Bättre det än de där jäkla banditerna som snor vagnar som värsta korparna! En så´n gubbe behöver du förmodligen bara öppna dörren och bestämt mullra:"ta och pallra dig ut härifrån" åt, så traskar han vidare...

Jag kommer och mullrar nästa gång! Jag är bra när jag kommer igång!

• MulleNuh

Ja men det var väldigt obehagligt att en gubbe står och kolalr i mina BARNS grejer så där kl 6..

passionsblomman skrev 2009-01-25 16:20:27 följande:
    NU fattar jag vagngrejen! jag har fågelholkat i bröllopsmässatråden bara för att jag råkade läsa där först....Vet ni, nu har det blivit PRECIS som jag inte tänkte att det skulle bli! jag har vänt dygnet totalt!Så, Trollet, Yes jag SOOOVDE! ovh jag la mig klockan 7 imorse!!!men nu ska jag vända tillbaka mig, för jag sov "bara" till tolv, så om jag lägger mig normalt ikväll MÅSTE jag väl kunna somna.Typiskt mig, när jag är ledig eller som nu då arbetsl...nä SÖKANDE heter det ju, inte -lös.Bara jag nu snörvlat färdigt ngn gång ska jag minsann boka in mina förmiddagar, så det inte blir såhär hela våren. ut och gå var det ju jag skulle.I´m yours-så less man blir! fast Ullabella, ja henne får man ju lov att le åt.Mulle, det var nog bara en gubbstackare som hoppades att ni glömt plånboken eller lite chokladkakor i vagnen.Bättre det än de där jäkla banditerna som snor vagnar som värsta korparna! En så´n gubbe behöver du förmodligen bara öppna dörren och bestämt mullra:"ta och pallra dig ut härifrån" åt, så traskar han vidare...Jag kommer och mullrar nästa gång! Jag är bra när jag kommer igång!
  • passionsblomman

Ja, det sålklart! läste ni tråden om stackarna som kam hem och hittade tjuvar på altanen i full färd med att bryta sig in?!

Snacka om adrenalinchock!

MulleNuh skrev 2009-01-25 16:22:28 följande:
    Ja men det var väldigt obehagligt att en gubbe står och kolalr i mina BARNS grejer så där kl 6..
  • MulleNuh

Usch.. Läbbigt!!!

passionsblomman skrev 2009-01-25 16:35:11 följande:
    Ja, det sålklart! läste ni tråden om stackarna som kam hem och hittade tjuvar på altanen i full färd med att bryta sig in?!Snacka om adrenalinchock!
Svar på tråden Tantvarning 3