• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Goood moooorning ladiiiiees!

Diz: På Lisas dagis har de handsprit, som de antagligen använder rätt "friskt", för sedan L började där i nov har det inte varit ngn magsjuka på hennes avd alls. *knackar i trä*

Ojjjojoj, så jag har skrattat åt er diskussion i går kväll. När herr Blitz eller vad han heter kikade in på en kopp grönt té eller om det var whiskey.
    Med Molson kommer att han ha å göra (eller det kanske blir tvärtom) i evigheter, men så finns ju Fjosok och Hammerman1 också dricka {#lang_emotions_coffee} med.

Heloise: "Herr Heloise" verkar ha mål i mund. Fin klänning!

• Originalrosen

..."skiter i barnvagnarna..."???!!!
    Jag hoppas att det var en metafor och inte på riktigt!

Passionsblomma - söta hundrar, vad är det för sort? Vilken typ av mat kan de jaga rätt på? Tja, är det fågelhund, grythund, godishund eller vad? Nååågon nytta ska man väl ha av sötnosarna?

Herr Panzar, bäst du tar ett snack med Herr Orginal om det där med krigshistoria. Så fort det är en film (gärna i svartvitt) på TV om andra världskriget, Vietnam eller liknande så sitter han klistrad.

Godmorgon på er Ladies! Jag har sovit som en stock alldeles för länge, dags att gå till jobbet! Snart har jag passerat vad som är möjligt i minusflex. Hrmpffff...!

• Troll1

Alltså dessa "porrtrådar". Det är tydligen bara jag och kanske några fler ljuskygga varelser här på BT som inte sitter och tittar på porrfilm med mannen (eller utan). Känner mig som ett ufo...
    Varför måste det alltid vara så att man ska vara så himla öppen, frigjord, härlig och sjääälvkllaaart tycka det är fantastiskt berikande med porrullar??  Hur gammal är jag? 84??
    Äh, jag har bestämt mig för att vara mig själv.

• Diz

Troll - Jag börjar starkt fundera på om man borde ta dit någon från sjukhuset som får lära dom lite om sanering och så. Båda vintrarna L har varit på det dagiset har det varit magsjuka där större delen av vintern, och då han är fruktansvärt mottaglig för alla saker han utsätts för så har han varit sjuk sååå mycket (förra januari var jag hemma VAB mer än 3 veckor...)

Orginal - Jo, tyvärr var det bokstavligt... Förstår inte hur vissa e funtade ibland...

Jag har tyckt porr och sånt var skojsigt förr. Har alltid varit väldigt "intresserad" av allt "sex-igt", överaktiv typ. När jag var yngre var jag först bara intresserad av tjejer, sen både killar och tjejer, och nu tänder jag bara på min karl. Kvinnor kan vara väldigt vackra, attraktiva och sensuella, men jag har nog blivit lite för mycket tant för att kalla mig "bi" längre. Angående porren som sådan: Vi hade en period då vi såg en del på porr, men sen insåg jag att jag njöt mycket mer när det "bara" var vi, jag visste liksom att det var mig han tände på, och inte TVn. Sen dess är jag "botad" eller hur man nu vill säga...

• BlygBrud
    lillabruden skrev 2009-01-27 03:09:01 följande:
    ok...förlåt nu för mitt löjliga kommande utbrott här...........Jag....tror.....jag....känner...mig ..........StrEsSad!! Det är snart februari...vi gifter oss i juli....det....är...bara....FEM månader!!! det känns som att vi inte gjort ett skvatt!!!! PAnikKHjälp mig...visst är det inte lönt att panika?! *hyperventilerar*natten är inte bra att tänka på.....måste....ha.....CHOKLAD!
    Är i dag...*räknar* ...19 dagar kvar!!! *panik* *hyperventilerar*

Måste ständigt ha en chokladkaka i handväskan för att dämpa ångestattackerna. Vilket gör att min redan överfulla tant-väska är ännu mera överfull = tung = ger mig ryggproblem.
    Ser framför mig hur jag om 19 Dagar *så, nu hyperventilerar jag lite till* står där med sned rygg (på grund av handväskan) finnig i ansiktet (överkonsumtion av choklad) flintskallig (då jag slitit av allt hår i frustrerad stress) med ett stelt tandlöst leende. (sockret i chokladen...)

Oooo jag kommer vara sååå vacker.
  • Troll1

BlygBrud skrev 2009-01-27 10:25:27 följande:
    Är i dag...*räknar* ...19 dagar kvar!!! *panik* *hyperventilerar* Måste ständigt ha en chokladkaka i handväskan för att dämpa ångestattackerna. Vilket gör att min redan överfulla tant-väska är ännu mera överfull = tung = ger mig ryggproblem.Ser framför mig hur jag om 19 Dagar *så, nu hyperventilerar jag lite till* står där med sned rygg (på grund av handväskan) finnig i ansiktet (överkonsumtion av choklad) flintskallig (då jag slitit av allt hår i frustrerad stress) med ett stelt tandlöst leende. (sockret i chokladen...) Oooo jag kommer vara sååå vacker.

Känner igen mig... Det blev bra till slut. Ta´t lugnt.

• Diz

Oavsett om tiaran sitter på sne och chokladen lämnat fläckar på klänningen... Så länge rätt karl står där framme så är ju det andra sekundärt.

Mind you tho.... Jag kommer att hyperventilera som en tok när jag är där också.

• Troll1

Diz skrev 2009-01-27 10:20:22 följande:
    Troll - Jag börjar starkt fundera på om man borde ta dit någon från sjukhuset som får lära dom lite om sanering och så. Båda vintrarna L har varit på det dagiset har det varit magsjuka där större delen av vintern, och då han är fruktansvärt mottaglig för alla saker han utsätts för så har han varit sjuk sååå mycket (förra januari var jag hemma VAB mer än 3 veckor...) Orginal - Jo, tyvärr var det bokstavligt... Förstår inte hur vissa e funtade ibland... Jag har tyckt porr och sånt var skojsigt förr. Har alltid varit väldigt "intresserad" av allt "sex-igt", överaktiv typ. När jag var yngre var jag först bara intresserad av tjejer, sen både killar och tjejer, och nu tänder jag bara på min karl. Kvinnor kan vara väldigt vackra, attraktiva och sensuella, men jag har nog blivit lite för mycket tant för att kalla mig "bi" längre. Angående porren som sådan: Vi hade en period då vi såg en del på porr, men sen insåg jag att jag njöt mycket mer när det "bara" var vi, jag visste liksom att det var mig han tände på, och inte TVn. Sen dess är jag "botad" eller hur man nu vill säga...

På Lisas dagis har de flera ggr tagit dit en sköterska som pratat om det. Även med föräldrarna.

Jomen visst har det ändrats med åren här med. Såklart vill jag att han ska föredra mig framför silikonbrudarna. Och det gör han också, tack o lov.

• Troll1

Vad ÄR detta? Jobbar ni, sover ni, xxx ni?

Svar på tråden Tantvarning 3