• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Troll1: jag skrattar fortfarande! Tack!

Diz: Skiter i barnvagnarna? Jävla ungjävlar1 Då tar jag hellre en hemlös som letar ngt kvarglömt, any time! FY vad vedervärdigt! DET hade inte blivit ett roligt uppvaknande till Den Nya Verkligheten för det barn som insåg att Passionsblomman SÅG DIG!!!

Originalis: Jag lovar och svär att vi skulle ha den ulimata kvällen, din man , du min man och jag.Först dricker vi ngt gott,gärna överlite Sushi, sedan äter vi något gott och dricker lite mer... gärna ngt grillat mitt i vintern och sedan dricker vi kaffe och mera gott och har efterrätt. Sedan sätter sig våra män och tittar med brinnande intresse på något krigshistoriskt och dricker konjak. Under tiden skrattar du och jag åt alla galna saker vi läser ikapp från tanttråden och leker med de söta hundarna och dricker Irish Coffeee.

Hundrasen heter Malteser och det är en av världens allra första rashundar. Den var vanlig vid hoven under Romarriket och är känd för sin enorma sällskaplighet och "vänliga natur"

man har aldrig använt den i jakt, men den har troligtvis hållit efter råttor och så. Jag har sett hur de ruskar på bytet när bytet är en handske... det måste gå ut på att knäcka nacken på ...handsken. De är iallafall fina och vita...*ser mig tvätta skitig hund ganska ofta* Och så fäller de ingenting, det är bra.

IKEA! Dit åker min man knappt under vapenhot.

Senast vi var där var 11 september -alltså DEN 11 setember, as in nine eleven. och vi stod och såg på en tv-skärm hur hela tornen brakade rakt i backen. Och undrade "har det kommit ngn ny film eller vad är det?" Det blev en väldigt konstig stämning på IKEA den dagen.

• Heloise

Tillbaka från en framgångsrik tur till IKEA; hittade lakan(12st) och 38m spets till borden. M2b vart lite lätt grågrön i ansiktet när jag lassade på lakan. För att inte tala om den jättestora bunten spets.
    Men nu är det klart iaf
    Troll jag tror det var du som postade en så gullig tantbild kan du inte länka till den igen, jag sitter och skriver inbjudningar till min 30 års fest( vill inte fylla 30 alls men måste jag så ska det vara med buller och bång)

• MulleNuh

Åhh är det i samband med wedding eller??
    Ja din 30-årsfest!?

Heloise skrev 2009-01-27 20:55:18 följande:
    Tillbaka från en framgångsrik tur till IKEA; hittade lakan(12st) och 38m spets till borden. M2b vart lite lätt grågrön i ansiktet när jag lassade på lakan. För att inte tala om den jättestora bunten spets.Men nu är det klart iaf Troll jag tror det var du som postade en så gullig tantbild kan du inte länka till den igen, jag sitter och skriver inbjudningar till min 30 års fest( vill inte fylla 30 alls men måste jag så ska det vara med buller och bång)
  • passionsblomman

Åh, en som kom fram!

var är alla andra då?

har jag fattat fel, och borde vara här på morgonen istället?

Kanske bättre, det är ju bara kejko på kvällrna numera ändå...

• Heloise

lakan och spets är till borden på bröllopet, 30 årsfesten får nöja sig med pappersdukar. Vete tusan hur jag ska kunna klämma in 35 pers i vårt pyttehus men finns det hjärterum finns det stjärterum. Gick ju bra när L fyllde 30, fast då var det hyggligt varmt ute och vi slängde ut sofforna på altanen; inte riktigt läge för det nu (28/2)

• MittiPrickBrud

Jag är vaken!

Försökte få kontakt med er redan igår kväll men då hade jag dator problem och kom inte ens in här...

Och hela helgen var jag borta... missade det stora numret 1000, vet inte ens vem som tog det. Men det är det sista som hände när jag var här senast... Väntan på numret!

Svar på tråden Tantvarning 3