• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Ja jag fattade det, och det är helt fruktansvärt när man har det så nära och så långt bort samtidigt!

"Om bara..."

-jag hade ett jobb och tjänade lite bättre än på det förra....

-kommunen här kunda godkänna en ny detaljplan så det inte bara fick byggas 65 m2 här...

Vi vet exkt vilket hus, och höll nästan på att köpa det när vi fick veta att jag skulle bli av med jobbet.
    Dessutom tyckte banken att vi borde ha lite högre marginaler och så var det ju det där med det förbaskade bygglovet. Det är tre fel i min verklighet. Inga OMÖJLIGA och helt oöverstigliga fel, men inte så små heller.

Troll1 skrev 2009-01-28 11:03:21 följande:
    scktizzofrän e jag också. Allvarligt talat, vi HAR hittat drömhuset för oss.  Det är sant... Det retliga är att båda mina syskon och mannens med hade kunnat köpa det på stående fot idag. Åh, vad jag känner mig lyckad.
  • Troll1

Passion: Det är ju hårda tider för de flesta, men i min närhet finns många som inte behöver bekymra sig alls. Avundsjuk? Jag - Nä, inte alls... Jag unnar mina nära o kära pengar, men önskar att vi kunde förverkliga våra drömmar DÄR vi vill och NÄR vi vill (nu!!).

• passionsblomman

Mmmm, det gör det i min med.
    Fast sedan finns det ju några som har det värre förstås också.

Så, vad lär man sig av det?

"...det kan alltid bli värre "

Troll1 skrev 2009-01-28 11:47:25 följande:
    Passion: Det är ju hårda tider för de flesta, men i min närhet finns många som inte behöver bekymra sig alls. Avundsjuk? Jag - Nä, inte alls... Jag unnar mina nära o kära pengar, men önskar att vi kunde förverkliga våra drömmar DÄR vi vill och NÄR vi vill (nu!!).
  • Troll1

passionsblomman skrev 2009-01-28 11:56:26 följande:
    Mmmm, det gör det i min med.Fast sedan finns det ju några som har det värre förstås också.Så, vad lär man sig av det?"...det kan alltid bli värre "

Just det! Som jag (faktiskt) brukar säga ganska ofta "Man lär sig nå´t nytt varje dag!"

• passionsblomman

Ja, här på BT har man chansen att lära sig en hel massa nytt om inte annat! Gú vad mycket jag inte visste förut! Had ealdrig hört TALAS om Secret boxar och toalettkorgar eller att alla utom jag tittar på porrfilm...

Troll1 skrev 2009-01-28 12:03:40 följande:

Just det! Som jag (faktiskt) brukar säga ganska ofta "Man lär sig nå´t nytt varje dag!"
  • Heloise

god morgon ladies!
    Tack så mkt troll!
    Tror spänstiga tanten som stretchar mot en stolpe blir bra
    Själv är jag inne i en sömnsvacka; jag får sådana med jämna mellanrum när jag inte kan somna, driver mig till vansinne. Överväger att börja ta insomningstabletter.

Jag önskar oss alla en lottovinst så att vi kan köpa hus, hundar, nya bilar som inte går sönder, jag vet inte om man kan köpa en ny rygg men jag hoppas det.

Usch jag har möte om en timme med min nya grupp i skoloan och vår nya lärare; jag vill inte jag vill krypa ner i sängen och läsa Harry Potter

• Troll1

Heloise: Jag kan maila dig fler om du behöver... Har några {#lang_emotions_innocent} på datorn.

Passionsblomman: Vi kan ju träffas och inte titta på porrfilm ngn gång då.

• passionsblomman

Heloise: Då finns det fler som inte kan sova än jag då! *funderar på var det vore lämpligt att operera in en Off-knapp, så man inte kommer åt den av misstag menar jag.

Troll1, det tycker jag verkligen att vi inte gör, eller att vi ska och inte göra eller hur blir det jag ska mena nu då? Närsomhelst men helst snart är det jag vill att vi ska det där med träffas! *förvirrad ännu en gång*

Troll1 skrev 2009-01-28 13:22:23 följande:
    Heloise: Jag kan maila dig fler om du behöver... Har några  på datorn. Passionsblomman: Vi kan ju träffas och inte titta på porrfilm ngn gång då.
  • Troll1

Passionsblomman:

Nu ska jag strax hämta min lilla sötnos. {#lang_emotions_baby} Vi hörs/syns igen till kvällen när mannen kommit hem. DÅ snor jag hans dator!

• MittiPrickBrud

Tittar in dagtid, kastar en hastig blick på er för att inte missa allt för mycket innan kvällen, då jag hoppas kunna sitta lite längre.

jag ska nu ta min feta kärring ut på promenad, få se hur glad hon blir då!
    Ska tvinga henne att gå med spänstiga steg för att hinna med mig och gå en extra lång vända bara för att retas. FÅ se om hon vågar sig fram nå mer sen!

Svar på tråden Tantvarning 3