• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Originalrosen

testar att skriva med stora bokstäver

• didis
    MulleNuh skrev 2009-01-28 20:40:24 följande:
    ja det sista skrev jag i stora bokstäver.
    men obegripligt var det fuller jämnt
  • Originalrosen

*garvar*
    det blev ju bara gemener....

• passionsblomman

Jaha. Så en tant kan inte ens få skåla lite nöjsamt... Varför kan de inte ge alla både versaler och kursiv textmöjlighet så skulle det inte bli missförstånd.

MulleNuh skrev 2009-01-28 20:39:56 följande:
    Jaa jag får så ibland! Det är väl för att det inte ska uppfattas som skrik här inne om någon blir lite arg!!! (jag räknar in mig i den kategorin)
  • Originalrosen

Jag gillar "Arga snickaren" på TV - vilken kille/man/snickare!

• passionsblomman

Vem är det?

Originalrosen skrev 2009-01-28 20:43:16 följande:
    Jag gillar "Arga snickaren" på TV - vilken kille/man/snickare!
  • Originalrosen
    ....men har du missat? Kola, kolla, kollla!
  • passionsblomman

Men VAR ska jag kolla? det är bara Svenskar som badar och äckliga lusiga hundar på mina kanaler!

Originalrosen skrev 2009-01-28 20:47:54 följande:
    ....men har du missat? Kola, kolla, kollla!
  • Im yours

Nämen, oj, oj, oj. Så kul Mulle!!!

Grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis!
    Jag är så glad för er skull och så festen i trädgården förstås

Eftersom mitt huvud är fullt med snor så går jag på lågvarv just nu. Men satan i gatan vilken fart, o så mycket jag ska göra då jag frisknar till

Kommer att hoppa omkring som värsta duracell- kaninen

Ni vet jag brukar oxå, sköta planeringen för mig själv, o tiotalet andra på nätterna

Mycket snack om pengar. Ja, de som man inte har då man behöver dem. Det här låter förmodligen urfånigt i andras ögon. Men för mig är det så jag känner sometimes. Faktiskt..............

Jag är född i ett sk arbetarhem, o allt var hemgjort (från vinbärsgelén till kläderna min syrra, o jag bar) Mamma var hemmafru och pappsen jobbade. Vi bodde i hus, ekonomin snurrade runt, o faktiskt lite till. Häpnadsväckande julklappsberg, och 4 veckors campande runt hela Norden.

Jag har under nästan hela mitt vuxna liv, levt precis på marginalen (ekonomiskt). Uppfostrat tre barn, till sociala, orädda, o nytänkande vuxna. Under några år levde vi nästan under ekonomisk marginal, under mina ca 5 års högskolestudier. Men jag hankade mig fram, två barn har hunnit flytta hemifrån o.s.v. Minstingen flyttar nu i sommar, snyft, snyft.

Nu till den grejen, o jag fattar egentligen inte varför jag gör det till ett litet "problem". Mb2 har vuxit upp i överklass, varit/är mycket framgångsrik både som buisnessmen, och rent socialt. Han är världens underbaraste människa, finns ingen annan som passar mig bättre. Han ser, o tar mig för den jag är, b.la, b.la, b.la. Likaså hans famil, och vänner.

Ändå kan jag ibland få lite panik, över att flytta ihop, etc. Och dagligen omges av sk. ekonomisk frihet. Numera har jag pengar, men inte på samma sätt som mb2. Ibland känns det bara som att det är för mycket liksom............... jag kan inte förklara hur jag tänker..... Snacka om problemfixeri

Usch vad knäpp jag är.......Eller?????? Finns det någon tantvän som förstår mig pytte, pyttelite, och som dessutom har en chokladpralin att bjussa på.

Nej, nu ska jag blunda igen. Vila ögonen liksom. Tittar snart fram igen

Svar på tråden Tantvarning 3