OOOh, vi slet alla vårt hår igårkväll och numera alldeles för många kvällar då vårt populära BT inte pallar trycket när vi blir så många...Jag startade tom en utbrottstråd i ämnet...
Angelikasen tog tusen om jag inte missminner mig. Diz får golvet omlagt och har folk som bajsar i barnvagnarna i porten,
I´m yours är sjuuuk och fräser röda näsan, Blyg Brud ska sta och gifta sig snart, så hon försöker komma ihåg att andas,
Mulle försöker köpa hus, dansar naken och jagar gubbar i porten och Troll1 försöker ta livet av mig med roliga bilder och historier, när hon inte döper om sina barn,
Lilla bruden länkar smarta klipp med arm och benlösa mannen, käkar choklad och har folk som spiller julmust på mattan,
didis är på BT samtidigt som hon lagar tänder och tar sånglektioner för att sjunga för sin make på bröllopet...
Heloise har både hunnit introducera sin blivande här i tråden och släpat honom till IKEA. Hon har dessutom valt bukett nu (slutligen
?) och är vaken minst lika sent som jag. Originalrosen har varit på en dålig bröllopsmässa och har dessutom flyttat hem till mig och hunnit ladda ner min hjärna... Är det något jag har missat nu eller någon?
Det var lite av ett försök till sammanfattning...
Porrtrådarna går jag inte ens in på...
Heloise, dig kan man liiiita på! 
MittiPrickBrud skrev 2009-01-27 22:17:50 följande:
Jag är vaken!Försökte få kontakt med er redan igår kväll men då hade jag dator problem och kom inte ens in här... Och hela helgen var jag borta... missade det stora numret 1000, vet inte ens vem som tog det. Men det är det sista som hände när jag var här senast... Väntan på numret!