• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

hahaha precis jag gör en irish till honom; blir ingen choklad herr panzer måste sympatibanta med sin mulliga blivande fru.
    Orlando och Johnny är han väl bekant med; Daniel Craig, Eric Bana och Brad Pitt oxå ( har hittat en ny stjärna med mmm)

passionsblomman skrev 2009-01-27 00:02:51 följande:
    Förresten har du just börjat diskutera med Molson, så du kommer inte att ha tid med någon gubb-tråd. Lycka till! och välkommen hit när du behöver vila upp dig och ta det lugnt med en Whiskey med en skvätt thé i eller så.
    [/citat]
    passionsblomman skrev 2009-01-26 23:59:35 följande:
    [citat]
    Det hade kunnat vara pansarvagn då...Klart att faust måste vara samma som fist, varför tänkte jag inte på det.Äsch, du kan få vara en hederstant. Bara du gillar choklad. Du måste inte gilla Johnny depp och Orlando, men det underlättar för din mentala hälsa och en handväska med utrymme nog för en redig tegelsten är också bra! Fast du hade ju järnnävar, visst ja, det glömde jag... då går det bra utan väska.
  • Panzerfaust

Kör helst te-fri Whisky :D

Panzerfaust var även en typ av vapen man sköt sönder pansarvagnar med, Herr Passionsblomma vet antagligen precis vad det är om han kan sin militärhistoria.

• passionsblomman

Okej då, men då blir det utan is också, thét har vi bara som täckmantel här. Tullamore dew, blir det bra? Det tar jag iallafall.

Jo, han visste vad det var. Du kan behöva sådan vapen framgent med tanke på nyss nämnda debattör. hihi.

Panzerfaust skrev 2009-01-27 00:08:45 följande:
    Kör helst te-fri Whisky :DPanzerfaust var även en typ av vapen man sköt sönder pansarvagnar med, Herr Passionsblomma vet antagligen precis vad det är om han kan sin militärhistoria.
  • Heloise

jag med har spenderat lite tid med att försöka hitta en klänning till fina buketten, vad tror du om den andra klänningen i mitt galleri och så samma frisyr som madeleine fast utan tiara och med ansikts flor? lite blå blommor i håret kanske kan det bli bra?

• Heloise

yepp

passionsblomman skrev 2009-01-27 01:09:39 följande:
    Menar du den klänningen som det strår Little coral rakt över?
  • passionsblomman
    Heloise skrev 2009-01-27 01:13:50 följande:
    yepp
    Jag tycker den är jättefin-det är de andra klänningarna också, och det blå kan du ju egentligen ha till vilken som helst, men snyggt med riltigt vit till blå blomor.

Små blå hårblommor, absolut! Från Riddarsporren tycker jag-det är den knallblåa långa blomman.
    De är jättefina att plocka isär och anändade små enskilda blommorna.

Du kommer att bli skitsnygg!
    Fint med floret!
Svar på tråden Tantvarning 3