• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Originalrosen

Passionsblomman! Självklart är det positivt, jag vill tanka ned din hjärna!!

Troll1 hittade bilden här: www.bloggen.fi/calli/chili.jpeg

Håller med, visst får man många glada skratt här!

• passionsblomman

Såna skulle man kanske börja sälja... hihi. Hur i all världen har de fått till dem? *funderar*

Vette tusan om den här hjärnan är så rolig, den innehåller nog alldeles för lite porr....

Originalrosen skrev 2009-01-26 19:48:58 följande:
    Passionsblomman! Självklart är det positivt, jag vill tanka ned din hjärna!!Troll1 hittade bilden här: www.bloggen.fi/calli/chili.jpeg Håller med, visst får man många glada skratt här!
  • passionsblomman

Såna skulle man kanske börja sälja... hihi. Hur i all världen har de fått till dem? *funderar*

Vette tusan om den här hjärnan är så rolig, den innehåller nog alldeles för lite porr....

Passionsblomman! Självklart är det positivt, jag vill tanka ned din hjärna!!Troll1 hittade bilden här: www.bloggen.fi/calli/chili.jpeg Håller med, visst får man många glada skratt här!
  • Im yours

Allå, allå till alla

Jag har varit till en vitrock, o fixat hem penicilin. Hade tydligen någon sorts........ hmmmmmmmm superduper- förskylning.
    Precis som om det var någon som tvekade.

Nej, jag bara softar runt. Det är himla scysst med en sååååååååå röd näsa, speciellt om man skulle använda samma färg på ögonskuggan, och aprikosfärgat rouge på kinderna. Det är eg bara ett problem, man sliter förbenat mycket på näsvingarna. Trots Lambi-lammets mjukaste papper, börjar det svida

Har iaf mb2 med mig i sängen, vilket gör att det känns som att jag överlever

Jag instämmer helt, o fullt. Wow vad kul vi har i vår tråd Måtte vi få till en träff så småningom.

Någon som tänkt över medleyt till sötnosarna ur vår klubb, som strax är riktiga fruar. Jag sjunger apfalskt, med gärna, och högt!!

Säger godnatt till alla, o hedrar er med denna slagdänga.
    Heloise - Eloise

HELOISE.............

• passionsblomman

Nu har det varit ofrivillig paus för utslängning i vanlig ordning. Få se hur det går nu då...

Min son har växtvärk så han storgråter. krävde också paus, för Alvedon, tröst och massage. Nu har han somnat, mitt i all gråten. Lilla gubben. Under tiden hann det vara Rapport och en liten pojke frå Gaza med hela ansiktet ihopsytt som berättade att alla i hans familj var döda. Så nu har jag hunnit sstorgråta lite idag också.

Växtväeken framstår som ganska trivial i ljuset av en annan liten pojkes förfärliga berättelse... ÅÅÅH!

Nu ska vi se om det går att posta...

• Im yours

Oj, oj oj. Så mycket växtvärk min Robin hade, under mellanstadietiden. Vi kollade just på foton, hans ben ser jättelånga ut till den taniga överkroppen. Jag körde oxå m massage+ värme. Och så massor av mammapussar förstås.

Nu är han en bredaxlad lång snygging. Som helst går omkring i jeans, lite stora Vita hoodtröjor+ attityd-tshirts. Samt det viktigaste kritvita skor

Skickar massor av tröstekramar till din son.

• MulleNuh

Men fy! Den där växtvrken minns jag som igår!!

Jag brukade linda in benen i bandage och sen tog jag täcken ovanpå som nåt tjockt bandage och så hade jag benen i högläge! Hemskt ont hade jag!!

• passionsblomman

Å. då gör jag rätt med stackarn då! Jag har givit honom varmt fotbad också, för det är fötterna och underbenen just nu.

Sedan la jag honom i soffan och pallade upp benen först i mitt knä och sedan med massa kuddar. Han somnade faktiskt mitt i allt. Fy, man önskar man kunde ta ontet själv istället!

Nu är det intressant på 1:an om Medling, öga mot öga heter det och är om folk som hjälper brottsoffer och brottslingar att mötas och prata. Det är två 19-åriga tjejer nu, som den ena slagit ner den andra med knytnäven i ansiktet.

• Troll1

Men jisses! Det var ju inte meningen att bilden skulle ses så stoor här i tanttråden, så jag förminskade den allt vad jag kunde. Nåväl, ni kunde alla se den stora bilden nu då.

Passions: Stackars din son! Gott att han har en så gosig mamma.

I´m yours: Krya på dig, käka chili! Ingefära funkar bra det med...

• passionsblomman

Äsch! Det gör inget om de är lite stora!

Nu har jag startat ett upprop, eller snanrare ett UTBROTT över värdelösheten i att vi inte kan få skriva i lugn och ro utan att åka ut! Har i sett den?

Jag har fått börja om med att öppna sidan undefär tio ggr bara sista timman nu...*morrar och gnölar*

Troll1 skrev 2009-01-26 22:26:15 följande:

Men jisses! Det var ju inte meningen att bilden skulle ses så stoor här i tanttråden, så jag förminskade den allt vad jag kunde. Nåväl, ni kunde alla se den stora bilden nu då. Passions: Stackars din son! Gott att han har en så gosig mamma. I´m yours: Krya på dig, käka chili! Ingefära funkar bra det med...
Svar på tråden Tantvarning 3