• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

Åh väldigt bra låt det där I'm yours!
    Själv funderar jag på kläder dvs brudklänning hur svårt ska det vara egentligen, ska nog ägna mig åt inbjudningarna ist. Herr Heloise har varit och köpt mer satinband, fanns inga bruna så det blev svarta för det är ju nästan brunt haha jaja det blir nog bra ändå vem säger att alla ska vara lika?
    Troll- harlequin torsk kallar han mig tja det har nog slunkigt ner en och annan sådan, men han glömde nämna att harlequin torsken har en fil kand i litteraturvetenskap, antar att det liksom inte låter lika bra att säga att hans blivande fru är Shakespeare torsk

• passionsblomman

Åh, vad roligt! Nästan brunt... Så skulle min sambo också sagt!

Nej, han hade ju några farhågor där om sig själv på en vit springare... det vore ju illa om han var rädd för allt som händer i Shakespears dramer istället...

Heloise skrev 2009-01-26 23:28:19 följande:
    Åh väldigt bra låt det där I'm yours!Själv funderar jag på kläder dvs brudklänning hur svårt ska det vara egentligen, ska nog ägna mig åt inbjudningarna ist. Herr Heloise har varit och köpt mer satinband, fanns inga bruna så det blev svarta för det är ju nästan brunt haha jaja det blir nog bra ändå vem säger att alla ska vara lika?Troll- harlequin torsk kallar han mig tja det har nog slunkigt ner en och annan sådan, men han glömde nämna att harlequin torsken har en fil kand i litteraturvetenskap, antar att det liksom inte låter lika bra att säga att hans blivande fru är Shakespeare torsk
  • Heloise

Tekniskt sätt kom han nästan på en vit springare eller man kan säga att det var vita springare inblandade haha.
    Hans syrra hade 2 vita hästar och jag hade en vit häst; och när vi snackade så nämnde jag att min hästa var vit( visste inte vems brorsa han var då) och han sa att han syrra hade 2 vita hästar och jag frågade vad hästarna hette och sa sedan att jag kände en tjej som hade två vita hästar för som hette så men det kunde ju inte var hans syrra frö hon hade ett annant efternamn och då sa han att hans syrra hade ett annat efternamn
    Det var då jag bestämde mig för att ge honom en chans för en kille som har en trevlig syrra med vita hästar är ju nästan lika bra som att han själv hade det

• passionsblomman

Underbart! Rörigt, men underbart!

Vad betyder det där nicket förresten? Pansarvagn eller? Eller ät det något ätbart!*noll koll*

Heloise skrev 2009-01-26 23:41:38 följande:
    Tekniskt sätt kom han nästan på en vit springare eller man kan säga att det var vita springare inblandade haha.Hans syrra hade 2 vita hästar och jag hade en vit häst; och när vi snackade så nämnde jag att min hästa var vit( visste inte vems brorsa han var då) och han sa att han syrra hade 2 vita hästar och jag frågade vad hästarna hette och sa sedan att jag kände en tjej som hade två vita hästar för som hette så men det kunde ju inte var hans syrra frö hon hade ett annant efternamn och då sa han att hans syrra hade ett annat efternamn Det var då jag bestämde mig för att ge honom en chans för en kille som har en trevlig syrra med vita hästar är ju nästan lika bra som att han själv hade det
  • Heloise

Jag är ofta rörig sorry
    Jasså tydligen är herr heloise ochh kladdar i tant tråden oxå, aldrig får man vara ifred

passionsblomman skrev 2009-01-26 23:44:36 följande:
    Underbart! Rörigt, men underbart!Vad betyder det där nicket förresten? Pansarvagn eller? Eller ät det något ätbart!*noll koll*
  • Panzerfaust

Skulle kunna göra en gubbtråd, skulle bli lite ensamt bara...

• Heloise

tror inte tanterna har nått emot att du hänger här

Panzerfaust skrev 2009-01-26 23:52:52 följande:
  • passionsblomman

Det hade kunnat vara pansarvagn då...
    Klart att faust måste vara samma som fist, varför tänkte jag inte på det.

Äsch, du kan få vara en hederstant. Bara du gillar choklad. Du måste inte gilla Johnny depp och Orlando, men det underlättar för din mentala hälsa och en handväska med utrymme nog för en redig tegelsten är också bra! Fast du hade ju järnnävar, visst ja, det glömde jag... då går det bra utan väska.

Panzerfaust skrev 2009-01-26 23:49:13 följande:
    Järnnäve/pansarnäve...
  • passionsblomman

Förresten har du just börjat diskutera med Molson, så du kommer inte att ha tid med någon gubb-tråd. Lycka till! och välkommen hit när du behöver vila upp dig och ta det lugnt med en Whiskey med en skvätt thé i eller så.

Panzerfaust skrev 2009-01-26 23:52:52 följande:
Svar på tråden Tantvarning 3