• Ab fab

Fortsatta volter - Upp och ned, hit och dit

Gamla tråden är nedlagd och jag saknar alla underbara residéer, mattips och allmänna livsnjutartankar

Hoppas ni hittar hit!

• Svar på tråden Fortsatta volter - Upp och ned, hit och dit
  • Originalrosen

Vit choklad med torkade körsbärsflagor?! Hmmm....!

• Lapinette

Rosen - ju mer jag tänkt på det så tror jag faktiskt att vi var där också men blev då inte direkt betuttade i vinerna vi provade men denna är verkligen värd att köpas. Annars inhandlade vi årgångs champagne samt en box med alla glöggerna från Blossa (03-07) i helgen.

• Originalrosen

Lustigt detta med alla glöggerna från Blossa. Jag har verkligen undvikit att köpa glögg på systemet och har gjort egen i många år. Nu läste jag häromdagen om denna glögg från Blossa (tuff flaska) och blev lite sugen att prova.

• anne på grönkulla

En kompis hittade en absolut-flaska i rött paljettfodral på taxfree häromdan - visste jag inte ens att det fanns!

Kompisar på besök betydde lite mer barhäng än vanligt i sann James Bond-anda - men attans jag börjar verkligen bli för gammal för sånt här...

• Originalrosen

Det känns i hela kroppen inte bara dagen efter, utan i flera dagar efter! Var själv och härjade i lördags, det är fortfarande tungt i hela kroppen. Igår fick jag absolut ingenting gjort.

Jaha, man är en gammal kärring nu.
  • Lapinette

Rosen - tell us more? Var det privat festande eller ute på lokal?

• Herr Originalrosen
    Lapinette skrev 2008-11-11 09:15:28 följande:
    Rosen - tell us more? Var det privat festande eller ute på lokal?
    Vill också veta.
  • Lapinette

Ha, ha Herr Rosen. Kanske du kan tala om vad Fru Rosen gjorde i helgen?

• Herr Originalrosen
    Lapinette skrev 2008-11-11 15:33:22 följande:
    Ha, ha Herr Rosen. Kanske du kan tala om vad Fru Rosen gjorde i helgen?
    Vi var nog på samma ställe, men jag såg inte mycket av Fru Rosen...
  • Herr Originalrosen

Lapinette, jag såg att ni gifte er i Mariefred. Trevlig liten stad! (Jag är uppvuxen där.)

Svar på tråden Fortsatta volter - Upp och ned, hit och dit