Fortsatta volter - Upp och ned, hit och dit
Gamla tråden är nedlagd och jag saknar alla underbara residéer, mattips och allmänna livsnjutartankar
Hoppas ni hittar hit!
Gamla tråden är nedlagd och jag saknar alla underbara residéer, mattips och allmänna livsnjutartankar
Hoppas ni hittar hit!
Vit choklad med torkade körsbärsflagor?! Hmmm....!
Rosen - ju mer jag tänkt på det så tror jag faktiskt att vi var där också men blev då inte direkt betuttade i vinerna vi provade men denna är verkligen värd att köpas. Annars inhandlade vi årgångs champagne samt en box med alla glöggerna från Blossa (03-07) i helgen.
Lustigt detta med alla glöggerna från Blossa. Jag har verkligen undvikit att köpa glögg på systemet och har gjort egen i många år. Nu läste jag häromdagen om denna glögg från Blossa (tuff flaska) och blev lite sugen att prova.
En kompis hittade en absolut-flaska i rött paljettfodral på taxfree häromdan - visste jag inte ens att det fanns!
Kompisar på besök betydde lite mer barhäng än vanligt i sann James Bond-anda - men attans jag börjar verkligen bli för gammal för sånt här...
Rosen - tell us more? Var det privat festande eller ute på lokal?
Ha, ha Herr Rosen. Kanske du kan tala om vad Fru Rosen gjorde i helgen?
Lapinette, jag såg att ni gifte er i Mariefred. Trevlig liten stad! (Jag är uppvuxen där.)