• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • pojomo

Ni som vill ha barn efter bröllopet. FÖRSÖK att inte tänka på barnproduceringen Vet att det är svårare än sagt men det är otroligt va det kan ha motsatt effekt när man såååå gärna vill ha.
    Önskar er alla här inne lycka till så ska jag sitta här å bli avundsjuk på alla som kommer med en stor mage

• konichiwa girl

blivandefrularsed: Japp. Det finns sina fördelar att gifta sig på liten ort, det är till exempel billigt och man får fin service. Men det har sina nackdelar också...

• konichiwa girl

pojomo: Det var exakt därför vi bestämde oss för att plocka ut spiralen nu istället för om en månad. Jag höll på att stressa ihjäl mig över det och oroade mig för att det inte skulle funka för oss och fan och hans moster. Nu kan jag slappna av lite lättare.

• Sibbis

Den tanken känner jag igen. Fast det FINNS ju adoption o massor av barn som behöver hem. Känns alltid bättre då

Nalle Puh 40 skrev 2008-04-02 19:46:56 följande:

Blir så rädd ibland, vill ju så gärna ha barn när vi gift oss men tänk om man inte kan få det. Vågar knappt tänka tanken...
  • Blivande fru pettersson

Syrran 79: Vad är det för prover du lämnat?

• nilia

Sibbis och Nalle Puh, jag tänker oxå så.. bara för att barn är min allra högsta önskan så är jag så rädd att den inte ska slå in. Min sambos syster förlorade sin bäbis när han föddes förra året och då blev ju tankarna ännu värre=( Man ska inte bara lyckas bli gravid och vara det i 9 månader, det ska komma ut en levande frisk liten plutt oxå!
    Men man får tänka hur många gånger det går bra oxå! Och som sagt kan man inte bli gravid så finns det ju adoption, har 2 kusiner som är adopterade och de är världens goaste=)

• Disan

jo jag tänkte oxå så hehe om man nu inte lyckas bli gravid när man väl börjar försöka vad gör man då, jo de finns ju alltid adoption. så har jag tänkt i alla år typ men så mötte jag ju min fästman och blivande man som är adopterad från korea och med honom är de tvärstopp, han skulle aldrig adoptera säger han så får hoppas vi kan bli gravida när vi väl sätter igång

nilia skrev 2008-04-02 22:35:05 följande:
    Sibbis och Nalle Puh, jag tänker oxå så.. bara för att barn är min allra högsta önskan så är jag så rädd att den inte ska slå in. Min sambos syster förlorade sin bäbis när han föddes förra året och då blev ju tankarna ännu värre=( Man ska inte bara lyckas bli gravid och vara det i 9 månader, det ska komma ut en levande frisk liten plutt oxå! Men man får tänka hur många gånger det går bra oxå! Och som sagt kan man inte bli gravid så finns det ju adoption, har 2 kusiner som är adopterade och de är världens goaste=)
  • Sibbis

Disan: ojdå. varför känner han så? om jag får fråga... intressant lixom...

• Syrran79

Blivande fru pettersson: Har problem med sköldkörtlen, o tyvärr var proverna skit idag....så vi får skjuta upp barnplanerandet ett tag.......

• Blivande fru pettersson

Syrran79: Vad tråkigt! Men det blir nog er tur snart!

Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?