hehe.. ja jag tänkte det när jag skrev... finns säkert någon som bor i andra delar av skandinavien som har dyrare hus prsier! :/
Ja ni det här med att vara rädd att bli gravid! Det är bara att hålla med där.. det är jag.. alla mina vänner har barn.. det är bara jag och en kompis "kvar" vem säger att det inte är jag som blir den som får problem med att skaffa barn, hade vart såååå typiskt, dom fick bara hur som helst, inte ens planerat! å vi då som längtar ... Men sen är jag väldigt bra på att oroa mig i onödan, antagligen gick det lätt för dom för dom hade inte en tanke på att bli gravida!
Men jag har en till sak som är lite emot oss, jag har vestibulit och kan inte har penetrerande samlag alls, vilket betyder att vi kommer vara tvugna att köra på hemma inseminering med hjälp av barnmedicin sprutor som man kan köpa på apoteket! Vilket gör det hela lite mer bökigt, vi kommer ju inte bara kunna ha sex hur som helst å hoppas på det bästa lixom, utan det blir ju så mycket mer planerat och mer förväntans fullt varje gång man kommer vänta på mensen!
Men som ovanstående, man är frisk till motsatsen är bevisad! :)
Trisen skrev 2008-04-14 20:01:40 följande:
SokkerstrutenVar glad att du bor i Sverige! Kolla på vad hus kostar i här Finland så känns det bättre...