• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • Ars amandi

jag gick med upp i vikt en hel del när jag slutade och brösten blev så känsliga att jag knapt kunde ha bh eller äns tröja på mig för det gjorde så ont i några månader (från att ha vart totalt okänslig i brösten) men nu har jag gått ner i vikt igen och brösten är normalkänsliga
    Fröken Planera skrev 2008-04-02 18:32:54 följande:

Hej på Er! Ni kanske kan svara på en fråga jag har.. Jag slutade nämligen med mina piller för några månader sen, mensen kom igång med en gång, så det är inge problem, men jag har gått UPP i vikt.. Är det verkligen normalt?? Man har ju alltid hört att man går upp när man börjar med P-piller, inte när man slutar, väl?
  • Syrran79

Är så bebis-sugen just nu. Får reda på mina provsvar imorgon och är dom bra är det fritt fram... är ju bara 5 v kvar till bröllopet. Håller tummarna att svaren ska vara bra!!!!

• Ars amandi

ja har vart så bebissugen dom senaste månaderna att jag tillome börja tjuta av avundsjuka när vi fick veta att min älsklings struliga 19åriga dotter är gravid och ska behålla det (trots att hon knapt kan ta hand om sig själv)å en vecka senare fick jag veta att TVÅ av mina vänner åsså ska ha barn å då kändes livet ORÄTTVIST när folk "bara blir" gravida utan att försöka å vi som VILL bli gravida inte blir det....

(min m2b är 42 å har ett tidigare äktenskap bakom sig å jag är 27 å läääängtar efter egna barn å han längtar lika mycket som jag)

• Nalle Puh 40

Blir så rädd ibland, vill ju så gärna ha barn när vi gift oss men tänk om man inte kan få det. Vågar knappt tänka tanken...

• Fröken Planera

Tack Ars Amandi! Vad glad jag blir, jag trodde att jag kommit upp i nån ålder då man inte kan gå ner i vikt längre..=)
    Hur lång tid tog det för dig att få normalvikt igen? Jag ska nämligen gifta mig den 19/7 och tvivlar på att jag kommer i min klänning som jag beställt..

Ars amandi skrev 2008-04-02 19:33:43 följande:

jag gick med upp i vikt en hel del när jag slutade och brösten blev så känsliga att jag knapt kunde ha bh eller äns tröja på mig för det gjorde så ont i några månader (från att ha vart totalt okänslig i brösten) men nu har jag gått ner i vikt igen och brösten är normalkänsliga Fröken Planera skrev 2008-04-02 18:32:54 följande:
  • Ars amandi

jag slappade till mig till en början men ett par månader senare var jag i normalvikt igen ta på dig mp3 spelaren å gå ut å GÅ det gör susen ska jag låva dig

• Fröken Planera

Tack för det, jag går varje morgon ,så då ska jag alltså fortsätta med det, resultatet kommer snart. Då vet jag att jag absolut inte får ge upp!!=)

• Therece

Planerar nr 2 efter bröllopet. Men är så sugen redan NU!!!! Gifter oss i augusti o planerar ta ut spiralen snart..i juni kanske...

Lycka till alla!!

• konichiwa girl

blivandefrularsed skrev 2008-04-02 17:00:04 följande:

Nej, har den du bokat avbokat??
    Mja, den jag hade tänkt boka svarade att hon inte gjorde uppsättningar! Sen återstår det två. Den ena slutar att jobba den sista april för hon får barn i dagarna. Den andra visste inte om hon kunde. Så... tja, nog löser det sig på något sätt. Men frågan är bara hur.
Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?