• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • Tit

Førresten, læste en gång om en stackars nybliven mamma på 13 (tretton) bast, hon trodde det varit ok før hon hade inte fått mens ænnu, men ægget kommer som sagt først...

• Bride in England

Fortfarande ingen mens fast har inte langre ont heller...och inga andra symptom. Jag haller er uppdaterade

• Martina 76

Hela 25% blir faktiskt gravida vid första försöket så ni som "gamblar" har ganska stor chans att bli gravida.

Har bokat tid för att ta bort spiralen nu så det blir till att hålla koll på ägglossningen tills midsommar!

• Sibbis

haha, mmm, jag vet. det är väl min lilla förhoppning :-P

Tit skrev 2008-03-20 18:22:33 följande:
    Sibbis: Kom ihåg att ægglossningen kommer føre menstrationen
  • stfa

Att ha M2b 700 mil bort är också en säker metod Alldeles för säker för min smak, hehe. Vill ju bli gravid NU!

• Sibbis

hehe, ja, det är ju en idiotsäker metod helt klart. var är han då sfta?

• stfa

Afghanistan, han är militär i Utlandsstyrkan.

• Ullrika

Ja det är långt bort... men han gör nytta och gott i alla fall :D.

stfa skrev 2008-03-20 21:32:41 följande:
    Afghanistan, han är militär i Utlandsstyrkan.
  • Sibbis

oj! det var inte illa. långt bort då ja. men heder till honom, och dig! är du inte orolig? eller vänjer man sig?

• stfa

Jag var orolig i början, men man vänjer sig snabbt. Han har varit iväg 5 ggr och är rätt rutinerad. Fast visst, det kan ju hända mycket där... Men jag tänker inte så mycket på det

Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?