• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • blivandefrularsed

Grattis Busiga! Vad roligt!!!!

• Ullrika

Grattis! Va kul!

Busiga skrev 2008-03-16 19:13:54 följande:
    jag har med plussat för nån vecka sedan.. så jag kommer med att vara gravid fast tidigt.. gifter mig om 2 veckor..hihi
  • Vampyren

Grattis Busiga.

Jag vill också. Men vi gifter oss först i nov. Så vi ska inte börja verkstan förrän tidigast sept.

• Silva79

Grattis :)

Busiga skrev 2008-03-16 19:13:54 följande:
    jag har med plussat för nån vecka sedan.. så jag kommer med att vara gravid fast tidigt.. gifter mig om 2 veckor..hihi
  • emeliek45

Oohh...vi vill oxå...men det har varit trögt på den fronten....försökt i två år nu....men jag har hört att ju mindre man tänker på det desto fortare går det...*hoppas*

• Sibbis

Härligt Busiga (bättre sent än aldrig...)

själv sitter jag fortfarande o rullar tummarna o väntar på första p-pillerfria mensen. pust. 3 månader nu...

• Sibbis

em, förlåt... FYRA månader ska det vara...

• nilia

Grattis Busiga=)

Åhh nu till helgen kommer min sambos gravida syster och hälsar på. Mysigt att träffa henne och hennes mage=)

• Disan

åh va jag längtar efter att oxå borja verkstad när jag läser vad ni alla har skrivit. längtar så jag spricker. vi ska börja i juli/augusti, direkt efter bröllopsresan. så lång tid kvar känns de som

Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?