• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • Blivande fru pettersson

Äschdå, är brösten bara tillfälliga? Jag gillade lixom dem. M2B också. Nix, inte gravid. Hur länge höll brösten i sig. Vore trevligt om de höll i sig till bröllopsnatten iaf.

• lillasmilla

inte märkt någon större kroppslig skillnad. däremot psykisk.... blivit piggare, gladare och ökad sexlust! =) ganska poppis! =) försöker dock "hålla i", vill inte ha en julklapp, eller vara gravid på möhippa/bröllop.... =)

• blivandefrularsed
    lillasmilla skrev 2008-04-02 06:11:24 följande:
    inte märkt någon större kroppslig skillnad. däremot psykisk.... blivit piggare, gladare och ökad sexlust! =) ganska poppis! =) försöker dock "hålla i", vill inte ha en julklapp, eller vara gravid på möhippa/bröllop.... =)
    samma här! Fast bra sugna är vi! Och eftersom mitt humör är bättre så har även m2bs sexlust ökat
  • konichiwa girl

Jag tog ut spiralen igår. Fast vi fuskar och börjar redan nu med försöken. Och jag misstänker visserligen att det inte har med spiralen att göra, men fästmannen hittade mig storbölandes igår när han kom hem från jobbet (över att jag inte har någon frisör).

• blivandefrularsed

Nej, har den du bokat avbokat??

• Martina 76

Jag tar ut spiralen i morgon! Hoppas på att vara gravid i slutet av sommaren när vi gift oss...längtar...

• Fröken Planera

Hej på Er! Ni kanske kan svara på en fråga jag har.. Jag slutade nämligen med mina piller för några månader sen, mensen kom igång med en gång, så det är inge problem, men jag har gått UPP i vikt.. Är det verkligen normalt?? Man har ju alltid hört att man går upp när man börjar med P-piller, inte när man slutar, väl?

• Hvidbrud

JAg har en liten undran. Kanske är det någon som redan frågat/svarat, men jag frågar med riska att vara tjatig...
    JAg äter mini-piller just nu(Cerasette)och har kvar fram till bröllopet i Juli.
    Vi hade ju tänkt att börja göra bebisar på riktigt när vi är gifta, så min fråga är, hur lång tid tar det innan hormonerna är ute ur kroppen? Man KAN ju bli gravid efter 24 timar med minipillerna enligt anvisningana. Men ska man "avgifta" kroppen en tid innan, eller hur råder de kloka?

• Fröken Planera

Jag har aldrig haft minipiller, så jag vet inte riktigt hur de funkar, men jag blev tipsad av barnmorskan att sluta tidigare, så kroppen hann ställa om sig!

• Martina 76

Min svägerska blev gravid första ägglossningen efter hon slutat med pillren. Men det är säkert olika. Jag tar själv ut spiralen redan nu fast jag inte vill bli gravid förrän efter midsommar. Så vore jag du skulle jag ta ut den ett par månader innan.

Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?