ojoj att du kan hålla dig haha jag hade nog testat direkt. lycka till.
Englali skrev 2008-03-21 18:52:17 följande:
Här har mensen varit som en klocka det senaste halvåret... eller nästan iaf. Men nu är den plötsligt 5 dagar sen och jag är tröttare än någonsin!! Är säkert inte gravid... men man börjar ju undra lite. Har den inte kommit i mitten på nästa vecka så får jag nog ta och göra ett test. Är mkt snurr på allt i livet just nu, så innerst inne så tror jag att kroppen gör lite uppror just därför!!
[/citat]
haha jag läser och de låter som oss typ, jag och mannen har till och med vart å kollat och klämt på drömvagnen och kollat ut skötbord å allt och vi ska inte försöka förräns i börjn av augusti när vi är tillbaka från bröllopsresan.
ja usch de är så svårt att hålla sig
lillasmilla skrev 2008-03-24 18:11:58 följande:
[citat]
Nä, det är klart, om man ska iväg ett halvår efter är det kanske inte så kul om man inte ens får flyga då...Lääängtar såå! Men vi försöker hålla oss... Jobbigt är det, men det är ju bara en månad kvar till bröllopet nu, och vi vill hålla det hemligt någon månad (när det blir) och då är det kanske inte helt optimalt att göra gravtest veckan innan om man skulle plussa! Nykter brud = gravid brud.... Men attan vad sugen man är! Nu har mannen (ja, han är ju det snart så jag måste ju börja vänja mig, hihi) till och med börjat ta upp ämnet och prata om vagnar och skötbord! =) Nu är det bara å hoppas.... Att vi kan hålla oss... =)