• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • Martina 76

Nu har jag bokat tid för att ta ut spiralen!!! Så i midsommar när det är dags att köra skarpt borde kroppen vara som vanligt igen så att jag kan bli gravid så snart det går. Hoppas på ett barn i april/maj. Vore mysigt med ett vårbarn. (Sist var jag gravid i sommarhettan 2006 o det var ingen höjdare! )

• Bride in England

Falskt alarm for mig. Mensen var 11 dagar sen! Jag skulle just till att kopa ett test men tankte att jag kollar om den inte kommit forst o det hade den!! Snacka om tajming. Konstiga mens, den har varit regelbunden i ett ar. Blev bade lattad o besviken!!

• Ars amandi

så va det för mig senast åsså men nu väntar jag på den IGEN....

måste ju va nåt skumt som pågår i kroppen när den vill strula två ggr på raken å gått som en klocka innan dess...
    Bride in England skrev 2008-03-25 12:13:46 följande:

Falskt alarm for mig. Mensen var 11 dagar sen! Jag skulle just till att kopa ett test men tankte att jag kollar om den inte kommit forst o det hade den!! Snacka om tajming. Konstiga mens, den har varit regelbunden i ett ar. Blev bade lattad o besviken!!
  • Bride in England

Ja jag tror det var stress for mig, och sen oro o stress nar den var nagra dagar sen sa blev den annu senare...

Ars amandi skrev 2008-03-25 12:25:59 följande:

så va det för mig senast åsså men nu väntar jag på den IGEN....måste ju va nåt skumt som pågår i kroppen när den vill strula två ggr på raken å gått som en klocka innan dess...Bride in England skrev 2008-03-25 12:13:46 följande:
  • Blivande fru pettersson

Länge sedan jag skrev här nu.
    Har slutat med p-piller och trivs utmärkt med det än så länge. Brösten har växt och inga finnar än så länge.

Mindre än 10 veckor till bröllopet, sedan kör vi.

• blivandefrularsed

Brösten har växt? Är du gravid??

• Ars amandi

mina svällde upp regält när jag slutade men nu har dom återgått till det normala igen

• blivandefrularsed

uhuuu

Det har inte hänt mig.... Har dock också sluppit finnar. Och blivit på bätter humör!

• pojomo

jag går in å läser och blir såååå sugen på en liten knotte till
    Men sambon har sagt stopp nu. Men spiralen ska inte bytas förrän om nåt år så då får han va så snäll å hålla sig några månader
    Tänkte vila lite emellan byten

• Sibbis

jag har bara mått bra av att sluta med pillren. meeeeen, jag väntar ju fortfarande på att få min mens tillbaka, snart 6 månader nu... frustrerrande, men inte helt konstig,t har varrit VÄLDIGT mycket stress och omställning på sistone...

Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?