Piru skrev 2008-03-05 18:04:01 följande:
Vi ska gifta oss sommaren 2009, jag har p-piller kartor som räcker fram till nu i sommar o då funderar jag på att lägga av. Har ätit Yasmin i 6,5 år då och är nog rätt full av hormoner! Jag har dessutom vestibulit så det är ganska obehagligt att använda kondom så nu funderar jag att använda en p-dator fram till bröllpet. Hur pass pålitliga är de egentligen? Vad kostar de? Någon annan här som slutat äta yasmin? Inga obehagliga överraskningar när man slutat?
Slutade med yasmin för tre veckor sedan och borde få mens i helgen om kroppen sätter igång som den ska med en gång. Fast det är ju inte så säkert...
Har dock inte märkt något än. Var rädd för mycket finnar, men kan inte se någon skillnad så här tidigt. Dock känner jag mig på bättre humör, men det är ju svårt att säga om det bara är en tillfällighet... Ökad sexlust också, även om jag håller igen lite nu..vi började med kondom (en gång) men det var inte sååå kul så vi kör utan och än vill jag inte bli gravid så då blir jag lite orolig. Vill iaf se så att mensen kommer igång så vi kan ha lite koll på ägglossningen.