• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • Sofia08

Jag vet!! Men helst vill jag bli gravid efter bröllopet...Jag pluggar nu också och när jag är klar i juni skulle det vara skönt att ha ett jobb också. Kan ju tänka mig att det inte är jättepoppis att komma på anställningsintervju med gravid-mage! Ha,ha.

• Bride in England

Haha na o aven om du lyckades dolja det med stora bylsiga klader sa hade de val snart kunnat rakna ut hur gravid du var vid intervjun! Det ar samma har, det passar inte alls med barn nu, ekonomiskt bl.a., men hade det skett ett litet misstag sa...hade jag nog anda hoppats pa att jag var gravid!!

Sofia08 skrev 2008-02-20 12:51:01 följande:
    Jag vet!! Men helst vill jag bli gravid efter bröllopet...Jag pluggar nu också och när jag är klar i juni skulle det vara skönt att ha ett jobb också. Kan ju tänka mig att det inte är jättepoppis att komma på anställningsintervju med gravid-mage! Ha,ha.
  • Sofia08

Precis!! Vi pratade om det igår och båda är överrens om att vi kommer bli jätteglada om jag skulle bli gravid nu. Men ekonomiskt så passar det oss bättre om det händer lite senare i år. Svårt det där med tajming. Det kommer aldrig att vara 100% rätt i tiden.

• Bride in England