• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • Sibbis

Bättre sent än aldrig...

I am Yours: grattis! måste kännas urhärligt!

Vi var på dop i helgen o omgavs av en MASSA bebisar. Jisses. Såna tillfällen är de allra jobbigaste *s*

• Ullrika

Kan tänka mig det . Jag kan tycka att gå på stan kan vara jobbigt för alla magar och barnvagnar... min längtan börjar nästan kännas som en fysisk längtan

Sibbis skrev 2008-02-18 12:15:36 följande:
    Vi var på dop i helgen o omgavs av en MASSA bebisar. Jisses. Såna tillfällen är de allra jobbigaste *s*
  • I am yours

hihih.. Jag hade aldrig föreställt mig själv gravid på min stora dag, men nu när det är fakta, känns det underbart :D

Och champangen kan jag mer än gärna stå över.

Känns lite tråkigt att dock vara nykter på möhippan.. Det ska ju vara sista natten med gänget, så att säga :D

Får ta igen det efteråt i stället.

Jo, brösten har redan börjat växa, men det finns nog plats åt dom oxå :)
    annars är det bara att lägga ut :D

• martintherese

2008-08-09 skrev 2008-02-10 19:34:36 följande:

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet? Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här! Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat! Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!
    precis samma här, vi gifter oss i juni, sen ska det produceras..hoppas vi :D
  • 2008-08-09
    Bellanote skrev 2008-02-17 20:58:26 följande:
    2008-08-09 träffas ni bara 2-3 dagar i veckan? jobba han på annan ort?
    Japp, han jobbar i Stockholm och vi bor i Östersund..så han kommer hem varannan torsdag/varannan fredag.
    Med andra ord hoppas jag på att bli gravid lättsamt, så vi slipper hålla på med ÄL-test och liknande, kan bli lite jobbigt att åka 120 mil tur och retur, för att "mysa" lite
  • 2008-08-09
    maniha skrev 2008-02-18 11:52:21 följande:
    Men vill du inte ha i alla fall ett glas champagne på den stora dan?
    Absolut det minsta problemet för min del, jag är så gärna nykter ändå så!
  • Sibbis

Börjar? *s* Är ikapp o förbi det där, det värkar i magen när jag ser gravidmagar o barnvagnar. Var just på Ica Maxi o såg ett tvillingpar. JISSES, dubbelt så mycket längtan på en gång *s*

Ullrika skrev 2008-02-18 12:34:26 följande:
    Kan tänka mig det . Jag kan tycka att gå på stan kan vara jobbigt för alla magar och barnvagnar... min längtan börjar nästan kännas som en fysisk längtan
  • Bellanote

sibbis jobbigt med barnlängtan man vill verkligen inte längta när man ser dem och så börjar man tänka endå och då går man och längtar igen

• Sibbis

Bellanote: japp. Jag har tack o lov turen att jag har många barn runtomkring mig, när längtan blir alldeles för stor kan jag alltid lukta på nåns bäba :-P

Mest av allt är det ju frustrerande, eftersom vi ju faktikst FÖRSÖKER blir med barn med problemet är att min kropp inte sparkas igång efter mina p-piller...

• Bellanote

sibbis jag vet hur det är jag har pco så jag har ingen egen äl utan får ta sprutor får att få igång min kropp varje månad.

Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?