• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • 2008-08-09

Inte för att jag träffar min blivande så mycket, bara 2-3 dagar/vecka. Men oj vad han hinner säga många gånger att han vill börja försöka redan nu, att få mig gravid!
    Gällde det vad som helst annat, skulle man ju tycka han vore tjatig, men i det här läget är det ju bara underbart att han vill så gärna! Lite problematiskt för mig bara att "tvinga" mig till vänta.

• Bellanote

2008-08-09 träffas ni bara 2-3 dagar i veckan? jobba han på annan ort?

• I am yours

Tack allihopa :D

Jag var faktiskt och köpte mig en klänning i Lördags...
    Dock ingen mamma klänning :)
    Tror det kommer gå jätte bra, det är en del att växa i runt magen :) och om det mot förmodan inte skulle funka får jag lägga ut den helt enkelt.

• Zozo

Tänk bara pa boopsen.. Mina har vuxit tva storlekar pa 10 ynka veckor!

• maniha

Men vill du inte ha i alla fall ett glas champagne på den stora dan?

• Ullrika

Hjälp... om det blir så för mig när jag blir på tjocken så kommer jag få svårt att hitta BH:ar (vilket jag redan har)...

Zozo skrev 2008-02-18 11:43:40 följande:
    Tänk bara pa boopsen.. Mina har vuxit tva storlekar pa 10 ynka veckor!
  • Zozo

Grejen är ju ocksa att det inte är alls sâkert att man är sugen pa vin eller champagne pa den stora dagen; själv är jag champagnefantast och kaffeälskare och ulkar at doften pa finaste champagnen och springer langa omvâgar fran kaffekokaren som det är nu.. Fniss! Sa det är inte säkert att det är en uppoffring att avsta pa bröllopsdagen I am yours! Gratulerar

• Augusti080808

Vi kommer också försöka efter bröllopet i Augusti.
    Hade missfall förra året i Orkotber o sen föröskte vi tå månader tilsl vi bestämde oss för att gifta oss istället.
    Men jag t'nker inte försöka innan. För jag vägrar vara fetare på mitt bröllop...*S*

Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?