• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • blivandefrularsed

2008-08-09 skrev 2008-02-21 19:27:08 följande:

"Snuvad på konfekten" var ett kanonsätt att beskriva hur det är att ha avbrutet sex! Jag längtar SÅ mycket tills vi kan glömma allt vad skydd heter och bara köra på!!
    Samma här!!
  • 2008-08-09

Även om jag är ganska säker på att en viss blivande man längtar ÄNNU mer efter att få avsluta det hela! *tss*
    Om det är olidligt för oss tjejer så är det nog nästan än värre för våra kära gubbar!!

• blivandefrularsed

Ja, min m2b skulle nog inte ha nåt emot att stanna kvar hela vägen

• 2008-08-09

Haha, OJ vad ämnet börjar sväva ut långt från bebisar!!

• blivandefrularsed

haha!!, fast ändå inte så långt från bäbisar

• Sibbis

klart man får. o vi är inte lastgamla, men jag fyller 30 o han 35 så det börjar ändå dra ihop sig.

plus att, precis som du säger, det kan vara bra att ha tätt. i vår familj har vi 5 år mellan oss, visserligen är vi nära ändå, men det var INTE så när vi var små... hehe

Englali skrev 2008-02-21 20:09:43 följande:
    Hur gamla är ni då?? (om man får fråga så... )Vi vill också ha tättisar, aboslut! Jag och min bror har 1,5 år mellan oss och det är suveränt. Min sambo och hans bror har 6,5 år mellan sig och det är inte alls på samma sätt. Så jag vill verkligen unna mina barn att få en chans till samma relation som jag och min bror. Vi har haft och har sååå mkt glädje av varandra. Har ju alltid varit lite på samma ställe i livet, inte skiljt så mkt.
  • Sibbis

woa! det är ganska många syskon. stor härlig familj må jag säga :D

hur många satsar ni på allt som allt då?

The Bumblebee skrev 2008-02-21 20:19:03 följande:

Sibbis skrev 2008-02-21 20:05:30 följande:
    Vi är 9 syskon på 12 år, så jag är uppvuxen med många barn runt omkring mig. Tätt dessutom. Men riktigt så många hade jag inte tänkt mig. Får nog vinna på lotto först i så fall - för utbyggnad på huset är snart ett måste Vi har 13½ månad mellan våra busgrabbar (som fyller 3 år nu i mars och 2 år i april) och jag ångrar inte en sekund att vi fick dem så tätt. Men nu kommer det bli närmare 3 år mellan nr. 2 och nr.3 så då är det kanske läge för en täting till sedan Får se hur om jag får igenom det förslaget här hemma...
  • Englali

The Bumblebee: Oj, vilken stor familj ni är! Hur många är du sugen på själv då?

Sibbis: Nej det är ni verkligen inte. Själva är vi i år 25 (jag) och A 28.
    Vi är toksugna på barn. A har väl egentligen pratat o önskat sedan vi blev ett par. Han älskar barn och längtar så efter att vi ska bli fler i familjen!

• Sibbis

Englali: hehe, här var det väl inte riktigt så, T hade egentligen inte ens haft ett förhållande "på riktigt" när vi träffades, så barn hade han inte ens tänkt på. Men nuförtiden klappar han mig på magen med jämna mellanrum o förklarar att han ska stoppa in en bäbis där. hehe.

lite OT men ska ni ha av längtan till dig på ert bröllop? väldigt fin sång, sjöng den på min systers bröllop förra året :)

• Englali

Sibbis: Ja det ska vi. Det är en MKT speciell sång för oss! Det har vi alltid sagt att den ska vara med på ngt sätt när vi gifter oss.(Hur visste du vi skulle ha den!?! Har jag varit så förvirrad o skrivit det i den här tråden?? *s*)

Nja... att vo började prata om det direkt är väl för att innan vi blev ett par, har vi väl känt varandra sedan låg o mellanstadiet. Så allt var så naturligt när vi väl blev tillsammans. Kände redan varandras föräldrar lite och min sambos bror och jag har umgåtts i samma bekantskapskrets. Han och min bror är lika gamla. (egnetligen är jag mer jämngammal med min sambos bror än mer honom när jag tänker efter )

Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?