Sibbis skrev 2008-02-21 22:09:49 följande:
Englali: du hade citerat den på din sida. o jag rotade lite därför listade jag ut det...Ahaaa, ni har känt varann så länge? förstår att det kändes ganska naturligt för er då Sofia08: haha, jag har haft problem på den fronten oxå. Men det har lösts nu, känns jääääätteskönt bocka av det på listan lixom...
Just det... de har jag ju gjort

(är en trött o förvirrad själ ikväll)
Vi ska ha den och Kärleken förde oss samman. Hade velat ha Kent - utan dina andetag... men vi hittar ingen som passar för att sjunga den i kyrkan, så vi tror det blir "bröllopsvalsen".
Japp, så länge är det. A är min STORA kärlek från när jag gick i 4-5, visst är det sött??
Vi har väl iofs alltid varit dragna till varandra... båda har alltid haft ett MKT gott öga till den andra, men det har aldrig varit läge. Vi har alltid varit upptagna på annat håll, det ha aldrig passat liksom... sen tillslut efter att inte ha träffats eller pratat på över två år så träffades vi av en slump och då såg vi helt enkelt till så att det blev vi. Ingen i bekantskapskretsen har blivit direkt förvånade... fick många kommentarer som "Äntligen har ni insett det alla andra gjorde för flera år sedan..."