• Vilken tur det va

7 juni brudar?

Hejsan!

Vi skall gifta oss den 7 juni, jag tänkte bara kolla om det är någon annan som har det datumet? Det vore kul att se hur långt ni andra har kommit...sen får man se om man blir stressad av det eller om man kan känna sig lugn...lutar väl åt stressad =)

• Svar på tråden 7 juni brudar?
  • Monken

Vi har för övrigt skickat efter hindersprövning samt namnändringspapper idag från skatteverket

• lillan31

är det bråttom med namnbytes papprena?

• Monken

Nope, inte på något sätt, men hindersprövningen gäller bara i 4 månader, så innan 7 febr. var det ingen ide att fylla i den och vi tar namnbytet på samma gång. Inget av det gäller ändå före vigseln.

Vill bara kunna bocka av en sak till

• The Bumblebee

Monken skrev 2008-02-07 19:04:32 följande:

Vi har för övrigt skickat efter hindersprövning samt namnändringspapper idag från skatteverket
    Tur att man har BT så man blir påmind om såna "måsten" oxå Tack!
  • The Bumblebee

lillan31 skrev 2008-02-06 22:22:19 följande:

Har era män valt kläder ännu?
    Nej - vi kommer nog oxå att vänta in vårkollektionerna. Särskilt eftersom sambon förmodligen inte ska ha en svart kostym. Har inte helt bestämt klänning heller... Men det lutar åt att beställa genom Lillsessan.
  • lillan31

Ja, det är skönt att bocka av grejer som man fixat. absolut. Ska oxå ta tag i dessa papper.

Apropå mannens kläder....jag har påpekat att han kanske ska börja tänka på att gå o prova åtminstone...men det är segt: " det ordnar sig"...

Klart det gör, men det är som jag säkert sagt förut: bättre att vara tidigt ute än för sent...

• Joakina

Hallå! Nu har vi äntligen klart med lokal och slipper oroa oss för att ev måsta byta datum.
    Så nu blir ni inte kvitt mig.... vi hakar på här igen.

Den 7 juni är det som gäller.....!!!! Längtas ni inte!??!! *tjohooo*

Nu har jag en del att läsa ikapp....

• Monken

Joakina, jo - att det längtas!!! Nu är det inte ens 4 månader kvar!!

• Lilla Puh78

Min m2b ska ut i helgen och prova med sin best man. Han lutar åt lite ljusare kläder så vi får se vad det kan bli. När kommer vårkollektionen ut? Ungefär.

Just det, nu kan man beställa hindersprövningen oxå. Så när är vi alltså. Har en weddingannouncer-sida där jag lagt in nedräkning till dagen B! Tickar stadigt neråt...

• Monken
    Vi har också en hemsida med nedräkning... så just nu är det endast... 120 dagar, 32 minuter och 57 sekunder kvar, men vem räknar...

Min m2b vill också ha lite ljusare kläder, får se vad det blir... Jag har för mig att vårkollektionerna brukar komma nu under februari. Vi är båda hemma och är dunderförkylda nu men så fort vi är friska ska vi ta tag i klädbiten till Mannen!
Svar på tråden 7 juni brudar?