• Vilken tur det va

7 juni brudar?

Hejsan!

Vi skall gifta oss den 7 juni, jag tänkte bara kolla om det är någon annan som har det datumet? Det vore kul att se hur långt ni andra har kommit...sen får man se om man blir stressad av det eller om man kan känna sig lugn...lutar väl åt stressad =)

• Svar på tråden 7 juni brudar?
  • junibrud2008

hm... gör ett försök att liva upp denna tråden...
    Hur gör ni med resa?
    Har ni bokat resa än? VART?
    Har ni planer på att istället ta sista minuten? Brukar det finnas till kroatien, nån som vet?
    Sitter å drömmer mig bort bland resebolagens sidor

• EricaoOscar

blir en kortare tripp till Rom för oss på ca 5 dagar, väntar med att åka till värmen när det är grått o trist i Sverige! vi har dock inte bokat ngt. ingen aning hur det ligger till med sista minuten resor...

ska försöka mig på att göra en första prototyp till servettringar idag, får se om jag orkar göra till alla gästerna!!!

• The Bumblebee

Resa ja... Vi har inte planerat in nån bröllopsresa. Men jag sitter och blir mer å mer sugen på en sista minuten till värmen

Alternativt så skulle jag gärna visa min m2b New York, bodde där några månader för mååånga år sen. Men en resa dit lär inte bli av - har inte tagit med nån resa i budgeten. Vi har pratat om en weekend i Tallin oxå (älskar gamla stan där!) och det känns mer genomförbart

• brud 070607

Hej! Här har ni ett till 7 juni-brud. Bry er inte om årtalet i min signatur. Jag har inte vant mig vid att det är 2008 än och blev glatt överraskad när den här signaturen var ledig. :)

Planering, nja, är lite seg. Vi har bokat det som behövs, tror jag, kyrka, lokal, präst, frisör, svit...Vi skickade ut inbjudningarna i början på den här vecka så nu har nog alla fått dem. :) Det börjar kännas på riktigt. I och med att man fick ut inbjudningarna och dessutom börjar få feedback på dem så känns det som om det inte är bara vår lilla grej längre. Från och med den här veckan så är det massa människor involverade som betyder mycket för oss.

Resa: Nej, pengarna räcker inte. I alla fall inte i direkt anslutning. Vi kanske åker och tältar med en Baginbox någonstans om vi får barnvakt. ;)

• lillan31

vi tänkte åka en vecka till egypten och har hittat en resa som går 8 juni från Arlanda kl 05.20. Vi gifter oss ju dagen innan, så vi lär ju åka direkt från festen...problemet; Det finns ingen jäkla transport som kan ta oss till Arlanda!!!!! Inga tider stämmer....hm.

• The Bumblebee

lillan31 skrev 2008-02-16 23:30:15 följande:

vi tänkte åka en vecka till egypten och har hittat en resa som går 8 juni från Arlanda kl 05.20. Vi gifter oss ju dagen innan, så vi lär ju åka direkt från festen...problemet; Det finns ingen jäkla transport som kan ta oss till Arlanda!!!!! Inga tider stämmer....hm.
    Nån nykter gäst kanske kan köra er?
  • lillan31

mmm, nån nykter gäst...med körkort...som inte är nån utav våra närmsta...jag känner inte för att be om det, vill att de ska kunna slappna av och skåla i champange med oss!!!!

• junibrud2008

JAg har samma problem... dom resorna vi hittat är oxå på morronen den 8 juni...
    JAg har inga problem med det men min sambo tycker att det förstör hela festen....
    Annars hade jag frågat min syster om skjuts

• The Bumblebee

lillan31 skrev 2008-02-17 00:38:01 följande:

mmm, nån nykter gäst...med körkort...som inte är nån utav våra närmsta...jag känner inte för att be om det, vill att de ska kunna slappna av och skåla i champange med oss!!!!
    Ja det förstår jag. Klart man vill alla som vill ska kunna skåla.
    Men det har alltid funnits någon gravid/ammandes på de bröllop jag varit på. Eller någon annan som bestämt sig för att köra och därför avstår från alkohol.
    Men då bor jag ju på landet och man/vi brukar oftast komma överrens om vem som kör eftersom det inte finns nån annan möjlighet att komma hem annars...
Svar på tråden 7 juni brudar?