• Vilken tur det va

7 juni brudar?

Hejsan!

Vi skall gifta oss den 7 juni, jag tänkte bara kolla om det är någon annan som har det datumet? Det vore kul att se hur långt ni andra har kommit...sen får man se om man blir stressad av det eller om man kan känna sig lugn...lutar väl åt stressad =)

• Svar på tråden 7 juni brudar?
  • Lilla Puh78

Monken: Hittade fler fina när jag skulle lägga upp bilderna så det blev ett par stycken. Aspera var den jag först föll för men en Nixa (ingen av dem som är på bild, hittar inte den) var den jag tittat på för länge sen och ville ha. Vad jag förstått är Nixa lite billigare. Det är iaf det här stuket på klänning. Nu ska jag bara prova vilken som sitter som en smäck på mig.

• Monken

Lilla Puh, Aspera klänningen var fin!! Alla är fina, men den tyckte jag bäst om!

• Lilla Puh78

Monken: Tror faktiskt att den är min favorit oxå. Den är fin i sin enkelhet med detaljen över magen. Frågan är bara om jag kan bära upp den? Jag menar, magen är inte i toppform efter graviditeten...

• Monken

Korsetter är underbara saker... Jag ska ha en korsett (eller heter det bustier...???) från change under klänningen

• Lilla Puh78

Monken: Ja, det blir väl ngt sånt. Men får ju inte dra åt för hårt. Måste kunna äta lite mat oxå... Ska titta på underkläder så snart jag köpt klänning.

• Monken

Från och med i morgon är det fritt fram för hindersprövning... nu, brudar, börjar tiden röra på sig!!!

• lillan31

ja, det är verkligen inte långt kvar...tiden bara rusar iväg....

Monken skrev 2008-02-06 22:18:29 följande:
    Från och med i morgon är det fritt fram för hindersprövning... nu, brudar, börjar tiden röra på sig!!!
  • lillan31

Har era män valt kläder ännu?

• junibrud2008

Härligt! Längtar så....
    Lillan31: Nja väst å slips/annat alt kvar...
    manchettknappar saknas oxå....

• Monken

Mannen ska iväg om några veckor och börja kika på kostym. Väntar in vårkollektionerna lite. Det ska bli såå kul att se honom prova olika kostymer! Om jag får följa med förståss, han får ju inte se min i klänningen förräns B-dagen...

Svar på tråden 7 juni brudar?