• Vilken tur det va

7 juni brudar?

Hejsan!

Vi skall gifta oss den 7 juni, jag tänkte bara kolla om det är någon annan som har det datumet? Det vore kul att se hur långt ni andra har kommit...sen får man se om man blir stressad av det eller om man kan känna sig lugn...lutar väl åt stressad =)

• Svar på tråden 7 juni brudar?
  • The Bumblebee
    lillan31 skrev 2008-01-28 23:32:18 följande:
    har du funderat på nån speciell då?
    Nej... Jag hittar ju flera 100 olika vackra klänningar när jag sitter på nätet så här. Men har ingen aning om vad jag passar i. Så jag måste verkligen iväg till butik och prova-prova-prova!
  • lillan31

ja, jag har förstått nu att jag var extremt snabb med att kunna välja min klänning...Det tog 2 butiker och en dag, sen var jag klar

Jag kan nog varva ner när det gäller planeringen...vi/jag har kommit ganska långt...o det är ju ett tag kvar så...

• The Bumblebee

lillan31 - Vad skönt för er...inte alls avis... Vi började inte att planera på riktigt förrän efter nyåret, så det känns fortfarande som vi ligger i startgroparna. Men snart måste vi väl vara uppe ur dem. Nu har vi ju bockat av massa punkter på listan! Å jag som avskyr att planera - är såå stolt över mig själv!

• lillan31

jaa det tycker jag att du ska vara jag gillar att planera men jag är dessvärre inte världens mest organiserade person...men jag gör mitt bästa. Grejen är väl den att man heller inte vet hur långt innan man ska boka saker osv...men det är ju ändå bättre att vara "för" tidig än för sent ute...

• Lilla Puh78

lillian31: Wow! Var har du hittat tiaran?

• lillan31

köpte den på ebay för ca 125 kr...inklusive frakt! Ibland har man tur.

Lilla Puh78 skrev 2008-01-29 08:48:56 följande:

lillian31: Wow! Var har du hittat tiaran?
  • junibrud2008

HAr ni bestämt/funderat över hur ni ska göra bordsplacering??

• The Bumblebee
    junibrud2008 skrev 2008-01-29 19:24:22 följande:
    HAr ni bestämt/funderat över hur ni ska göra bordsplacering??
    Vi har inte gästlistan färdig ännu... Och sedan vet man ju inte hur många som tackar ja heller Så bordsplaceringen får vänta tills vi vet ungefär hur många som kommer. Vet hur man kan ställa borden i lokalen iaf, då vi var på ett bröllop där för 2 år sen
  • junibrud2008

Usch bordsplaceringen kommer bli ett projekt i sig... kul men svårt att placera ut alla

Men jag tänkte mer på själva "placeringslappen" eller så...
    Ska det va i samma stil som övriga trycksaker eller hur har ni tänkt er?

Nån som bokat band till festen? Vad kostar egentligen det?!

• The Bumblebee

Aha placeringslapparna... Har inte alls funderat på det. Men vi lär göra våra själva - då vi ska designa inbjudningskorten själva oxå. Så nåt i samma stil blir det

Som det ser ut nu så ska vi inte ha något band. Utan datorn med en lååång playlist istället. Men vill nån gäst uppträda så är det fritt fram

Svar på tråden 7 juni brudar?