• Vilken tur det va

7 juni brudar?

Hejsan!

Vi skall gifta oss den 7 juni, jag tänkte bara kolla om det är någon annan som har det datumet? Det vore kul att se hur långt ni andra har kommit...sen får man se om man blir stressad av det eller om man kan känna sig lugn...lutar väl åt stressad =)

• Svar på tråden 7 juni brudar?
  • Monken

The Bumblebee, välkommen hit! Hoppas du lyckas få den plats du vill ha!

• The Bumblebee

Monken skrev

The Bumblebee, välkommen hit! Hoppas du lyckas få den plats du vill ha!
    Japp! Nu är kapellet bokat!
  • Lilla Puh78

Kikat lite på denna tråd ett tag, men hänger ju mest i Juni-tråden. Men kan Monken hantera båda, kan jag.

Idag eller senast imorgon ska jag och m2b gå igenom lite matidéer och knåpa ihop en meny vi vill ha, sen ska vi skicka ut lite offerter och se vilka priser vi kan få. I helgen ska jag se till att köpa material till inbjudningarna. Måste bli av nu... Ska vara med på mässan på fredag och tänkte försöka gå själv och titta lördag eller söndag.

• Monken

Japp, det är klart att du ska vara med här också, Lilla Puh78!! Vilken sorts meny vill ni ha?

• Lilla Puh78

Det blir 3-rätters, och kanske ngt litet till skumpan när de ändå väntar på oss som åker och blir fotade efter vigseln. Först tänkte vi på jordgubbar, men det här är i början av sommaren och då är ju inte jordgubbar det lättaste (eller billigaste) att få tag på...

Sen tårta så klart, men det fixar vi på annat håll.

• The Bumblebee

monken:
    Tack! Det känns otroligt skönt att äntligen ha fixat en sak på listan. (som vi iofs ännu inte har knåpat ihop )

De närmaste dagarna måste jag å min m2b verkligen sätta oss ner å göra en planering. Detta kommer att bli intressant vill jag lova...

Jag antar att ni har fixat klänning, men jag har ju den delikata detaljen kvar Ska försöka boka in en provning på närmaste bröllopsbutik, för att hitta modellen som jag trivs och passar i. Hittills har jag noll koll. Har hittat en miljon vackra klänningar i lika många prisklasser - snacka om djungel!

Hur kunde ni bestämma er för just den klänningen egentligen?!?

• SnartJohanson

Ja jag har klänningen kvar också! Har ingen aning vad jag vill ha , eller jo...har ju hittat några men dom ligger på över 10 000 o det kan/vil vi inte lägga ut... S¨nästa helg e det bokat provning! Spännande!!!

• Monken

Jag råkade bara se min klänning redan i höstas när den hängde i ett skyltfönster på en brudbutik. Jag satt på bussen, men var genast tvungen att gå av för att titta ordentligt. Det var då sent på kvällen och affären var stängd, kunde dock inte alls få den ur huvudet så jag köpte den. Utan att ha provat någon annan klänning alls... Det blev som kärlek vid första ögonkastet

• Monken

Ups, skrev konstigt ser jag... gick såklart tillbaka till butiken några dagar senare, provade den länge länge och kom då hem med ett STORT paket!

Svar på tråden 7 juni brudar?