• Vilken tur det va

7 juni brudar?

Hejsan!

Vi skall gifta oss den 7 juni, jag tänkte bara kolla om det är någon annan som har det datumet? Det vore kul att se hur långt ni andra har kommit...sen får man se om man blir stressad av det eller om man kan känna sig lugn...lutar väl åt stressad =)

• Svar på tråden 7 juni brudar?
  • Bjca

Vi ska oxå gifta oss den 7 Juni=)

Vi har klänning, kyrka, lokal, catering, tärna, bestman, toastmaster, gästlista och nästan inbjudningskort klara... Vi ska beställa inbjudningskorten men formuleringarna är klara iaf!

Vi håller på att kolla resa och det lutar väldigt starkt åt Nice=)

• lillan31

Vi verkar vara ett ganska stort gäng 7 junibrudar

• Vilken tur det va

Jätte roligt att det är så många på samma datum! I dag har jag varit på insperationskurs för handgjorda kort, så nu har jag fulle med fina papper och massa ideer som jag skall prova till inbjudningarna!

• SnartJohanson

Imorgon ska jag till Panduro och handla material till inbjudningskorten! Bestämt mig äntligen hur dom ska se ut!

Men en sak e jag lite fundersam på.Fick veta tydligen att lokalen som vi ska ha.Där får man ha musik till 24 och gästerna måste vara därifrån senast 01... Vigseln är kl 15...Det kanske räcker? Eller vad säger ni??? Vill ju inte att det ska vara en fyllefest men lite fest ska det vara.Och vill inbte känna mig stressad!
    Ett alternativ är kan ske att ändra vigseln till kl 14 om det går..????

• Monken

I vår lokal får vi inte heller stanna längre än till kl 01, men det blir nog bra tror jag. Vi har också vigseln kl 15.00.

• SnartJohanson

skönt att höra att det är fler med "tidig" festhemgång... men jag ska försöka boka om vigseln till kl 14 imorrn

• junibrud2008

Här är en till som gifter sig 080607... Vad långt alla kommit i sin planering

• Monken

Fast när man tittar på din pres. har ju du också kommit långt! När man väl sätter igång tror jag att det bara rullar på!

junibrud2008 skrev 2008-01-13 23:17:27 följande:
    Här är en till som gifter sig 080607... Vad långt alla kommit i sin planering
  • SnartJohanson

Det gick inte ändra tiden till14 men det får gå!

Svar på tråden 7 juni brudar?