Jag har några alternativ nu till lokal....ÄNTLIGEN! Ska bara kolla lite närmare, och sen när vi bokat lokal ska vi berätta för våra föräldrar...ehh...vi nämnde nån gång förra sommaren att vi ville gifta oss i år men sen glömde vi helt bort att diskutera vidare med dom, haha! De kommer i alla fall att bli överlyckliga! :D
Ang, kyrka så ordnar det sig tror jag...jag kan faktiskt tänka mig att ha vigseln utomhus vid något vackert ställe.
Vi ska ha med vår vita Samojedhund på vigseln...han ska få springa fram till altaret med våra ringar i en påse tänkte vi! Kommer se skitkul ut! =D
Jag ska ta några sånglektioner nu i vår, och bestämma mig för en sång att sjunga för min Jonatan, kanske att jag sjunger den när jag tågar in. Vore kanske fint...Har ni bra tips på vacker sång får ni jättegärna komma med förslag! :D
Som utgångslåt funderar vi på låten "Better days" med Googoodolls. Har ni hört den? Den är helt underbar, lite rockig men ändå jättefin!
Vi ska ha grekisk buffé till middag...blandade varma och kalla rätter, känns helt rätt på sommaren! Måtte bara vädret bli okej! :P
nu ska ja jobba vidare...=) kram på er