• Vilken tur det va

7 juni brudar?

Hejsan!

Vi skall gifta oss den 7 juni, jag tänkte bara kolla om det är någon annan som har det datumet? Det vore kul att se hur långt ni andra har kommit...sen får man se om man blir stressad av det eller om man kan känna sig lugn...lutar väl åt stressad =)

• Svar på tråden 7 juni brudar?
  • Vilken tur det va

Lilian31, vad fin den är!!! Vart har du köpt den...Är den kritvit eller offwhite?

• lillan31

Köpte den i en liten butik i Örebro. Den är ivoryfärgad...kostade bara 249 kr...så jag blev såklart glad

• Vilken tur det va

Det var verkligen billigt! Måste oxå hitta en liten väska, men min måste vara vit.

• lillan31

det fanns otroligt mycket i den lilla butiken både ivory och vita såklart. o den dyraste kostade ca 400 kr. men det måste väl finnas ganska stort utbud där ni bor?

• Vilken tur det va

Ja det finns det säkert, bara att gå ut på jakt!

• Monken

Ooo, så fin den är!!

Jag köpte en brudväska för några veckor sedan och har inte ångrat mig en endaste minut.

• lillan31

tack. Det kanske var du Monken som jag menade "spontanshoppade" en brudväska....

Din var oxå superfin. Det finns så mycket fina grejer, så man blir helt virrig

Monken skrev 2008-04-01 18:54:44 följande:
    Ooo, så fin den är!!Jag köpte en brudväska för några veckor sedan och har inte ångrat mig en endaste minut.
  • Monken

Ja, jag tror att det kanske var mig du menade. Jag och Mannen skulle bara in och kika på en sjal när jag fick syn på Väskan. Är fortfarande helt förälskad i den!

Idag var nog första ggn jag kände något av en liiten stresskänsla när jag kom på att på måndag är det bara 2 månader kvar... Jag har full koll, men tänkte att jag kanske bara tror att jag har det och kommer att komma på något i sista stund som vi inte har tänkt på...

• lillan31

haha, jag har verkligen inte full koll....jag har så mycket för mig förutom bröllopet att planera....alldeles för mycket...så jag är sååå stressad....om jag väl känner efter, men det försöker jag att inte göra

• Monken

usch, sorry... ska inte påminna då... Vi har det ytterst lugnt för övrigt i våra liv så vi har egentligen all tid i världen till bröllopet, men min hjärna har planerat sedan januari 2007 då Han friade och den har något svårt att hajja att vi nu äntligen nästan är där!!!

• Joakina

I min "brudpåse" vid klänningprovningen hamnade också en väska. Det bara blev så och jag ÄLSKAR den.

Monken har ett halsband i sitt fotoalbum som även jag införskaffat... Någon som vet var man kan få tag i ett likande armband? Man kan ju pyssla ihop ett själv ...såklart... inte jag då för jag har aldrig gjort smycken... men så mycket enklare det vore att bara kunna knappa hem ett från nätet.

• The Bumblebee

Joakina:
    Har inte kollat igenom websidan - men blivit tipsad om den när jag frågade om "svävande pärlor". Du kan ju kolla om det finns även armband där - halsband finns iaf.
    www.webshop.novaparldesign.se

• Joakina

The Bumblebee.... Det är därifrån jag köpt halsbandet
    Men något armband som jag fastnade för hade de inte...
    Men tack ändå.

• Monken

Jag hade inte tänkt att ha armband, men det kanske man ska... hmm...

• lillan31

Ska jag berätta nåt "kul"....jag har ju hintat att jag är en aning stressad för att det strax är dax.....Jag har inte ens hunnit skicka ut alla inbjudningskort !!!!!! Anledning; jag har gjort om dem 3 gånger. Första gången för att det inte alls blev som jag tänkt mig, då gjorde jag om dem....då strulade tiden i kyrkan, och vi var tvungna att byta kyrka helt enkelt...så tredje gången gillt....suck

• Joakina

lillan31.... MEN inbjudningarna har väl blivit bra till slut iaf!

• lillan31
    Jo, nu är jag nöjd med dem
    Joakina skrev 2008-04-04 15:51:12 följande:
    lillan31.... MEN inbjudningarna har väl blivit bra till slut iaf!
Svar på tråden 7 juni brudar?