• Vilken tur det va

7 juni brudar?

Hejsan!

Vi skall gifta oss den 7 juni, jag tänkte bara kolla om det är någon annan som har det datumet? Det vore kul att se hur långt ni andra har kommit...sen får man se om man blir stressad av det eller om man kan känna sig lugn...lutar väl åt stressad =)

• Svar på tråden 7 juni brudar?
  • Monken

Vi ska också ha datorn med playlist och en låst skärmsläckare. Har redan börjat jobba på vilka låtar vi ska ha

Dessutom har vi redan en prel. bordsplacering. Vet att det kommer att bli ändringar och att alla inte kommer att kunna komma, men vi har börjat tänka ändå.

Våra bordsplaceringslappar kommer att tillverkas av samma papper vi har använt till inbjudningarna med samma princip.

• Vilken tur det va

I går började jag med dom första av 52 inbjudningarna. Jag vill bara fortsätta nu =) Inte alls kul att sitta på jobbet, när man vet att dom ligger hemma på bordet och bara väntar på att bli klara. Svårt att få motivation att jobba då...

• junibrud2008

Imorron kväll är det dags att klistra på frimärken å lägga inbjudningskorten på lådan tror jag... Lite nervöst för då är det "på riktigt"

Skulle så gärna vilja ha ett band som spelar på festen men det verkar så dyrt... När man kan köra med dator eller annat...
    Får väl fundera vidare på det ett tag... Kanske e försent ute på den frågan vem vet?

Ni får gärna hojta till om ni har fina trycksaker i erat galleri... så kul å se andras!

• Monken

Vi ska lägga våra inbjudningar på lådan under helgen... Håller med om att det känns pirrigt nu när det verkligen börjar bli "på riktigt" och man börjar förverkliga all planering!

• lillan31

kul att höra att ni ska skicka iväg era inbjudningar nu. Vi hade tänkt skicka våra i mitten av februari...och folk omkring tycker att det är ooootroligt tidigt....

• The Bumblebee
    Idag har jag varit å provat klänningar - sååå kul!

Mitt mål var att hitta en modell som jag gillade, inte en särskild klänning. Men det säger ju sig självt så här i efterhand att man inte kan gå in i en sån här butik å prova klänningar u-t-a-n att bli förälskad. Synd bara att jag blev förälskad i 3 ♥klänningar♥ eller åtminstone i 2...

*Suck* Å jag som inte tänkte hyra klänning utan köpa uppsydd. Hur ska jag kunna välja?!?
  • Monken

lillan31, du får tala om för dem att vi gifter ju oss mitt i studenttider och man måste ju ge folk en chans att planera i tid... Det är alldeles lagom att skicka ut nu tycker jag Alla andra runt omkring får tycka vad de vill!

• Monken

The Bumblebee, ja, visst blir man helt förälskad i allt vacker som hänger inne i brudaffärerna...

• junibrud2008

Trevlig helg på er allihopa! Nu ska jag placera mig i tvsoffan en stund, med mina nya tidningar Amelia brud & Bröllopsguiden
    Idag är inbjudningskorten postade så nu finns det ingen återvändo

Tänkte bara tipsa om några sidor som jag hittade i ett annat forum... JAg har kämpat länge med monogram å blev så glad när jag såg dessa länkar... snyggt & gratis
    hem.bredband.net/b466949/Marry/monogram.htm
    www.monogramdesign.tk/

Å så inför festprogramsarbete:
    www.abba.se/recept/fixa_festen/sanghafte/
    hem.bredband.net/narnia/

Ha det gott!

The bumblebee: Kommer ihåg hur svårt, men kul det var att prova klänningar! Det som avgjorde mitt val var att jag ändå hade sneglat lite på favoriten på nätet innan, så den blev det, satt bäst oxå
    Har du några välkända klänningar/modeller som finns att titta på att välja mellan??

• pollys

Jag gifter mig den 6 juni!
    Har köpt klänning
    Bokat vigselplats och festlokal
    Anlitat illustratör/AD som tar fram inbjudningskorten
    Bestämt blommor
    Ligger nog lite efter tror jag...

Svar på tråden 7 juni brudar?